Inlägg från: Serendipitet |Visa alla inlägg
  • Serendipitet

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Vecka 17+5, inte så stor mage än. Men var inte så stor med dottern heller.
  • Serendipitet

Vecka 21+2 tagen mitt på dagen. Jag trodde man skulle bli större snabbare andra graviditeten men jag är lika liten som sist, kanske för att det var så länge sedan sist (6-7 år). Längtar till magen blir större, någon mer som känner så? Alla har jätte fina magar :D
  • Serendipitet

Vecka 23 (22+6) Från sidan syns det fortfarande inte jättemycket, men om man vänder sig lite så syns den mer. Frammifrån syns den mest tycker jag. Dock försvinner bebismagen lätt i kläder. Det som växer snabbast är brösten, dock sa sambon här om dagen att magen faktiskt är längre ut än brösten :D

• Serendipitet
    Someday skrev 2011-09-15 11:08:04 följande:
    Jag har inte heller så fin mage så jag vill inte heller lägga upp bild!
    Tycker dock att alla andra är jättefina!!

Tack, dock så har jag ingen jättemage att skryta om..  Önskar den ville växa som bara den nu. Är det inte bara en känsla ni har, sessa din mage är jättefin och det tror jag även Somedays mage är!
  • Serendipitet

Vilka fina magar ni har, det syns ju tydligt att det ligger en bebis i era magar *avis*. 

• Serendipitet

Vecka 25+6 (Fortfarande så är min mage liten)
  • Serendipitet

Vad fina magar ni har :) Önskar min med hade kunnat växa till sig lite, med tjocktröja på döljs hela graviditeten. Möjligen tror folk att jag gått upp då baken vuxit och kinderna blivit lite mer runda ;)

• Serendipitet
    got2b skrev 2011-10-05 10:32:27 följande:
    Fina magar ni har allihop!
    Är så glad att läsa att det inte bara är jag som gått upp en del. Ligger på + 9kg nu. Tycker att alla andra bara gått upp ett par kilo.
    Ska se om jag har nån bild att lägg upp.

Jag ligger på +7kg för någon dag sedan så jag kan tänka mig närmare 8kg idag. Har haft en hungrig period just nu ;) Fin bild, fin mage :D
  • Serendipitet

Vecka 27+1 och min lilla bula. 13 veckor kvar nu!

• Serendipitet

Min lilla kula i vecka 30+2 (31) Min rumpa tycks ha vuxit lika mycket som magen typ ;) Såg att ni pratade om hur era bröst vuxit - 2 stl här.

Fina magar ni har allesammans :)

Bilden längst ned är på mina flickor <3<3 Syskonkärlek <3   

• Serendipitet
    nya mamman skrev 2011-11-10 08:03:46 följande:
    Vi väntar en flicka enligt UL i v 26-27... men nu när jag inhandlat rosa så blir jag ju lite tveksam ändå. Jag är lite knasig men =)
    Har en bild i mitt galleri men sa lägga upp en till som ska va på könet. Fast tycker "den" ser lite stor ut i förhållande till resten lixom ;)
    Men kika gärna om ni har tid och lust. 

Jag tycker det ser ut som en flicka - de berömda tre strecken finns där och svullnaden är normal :) Det är den informationen jag fått från BM på ultraljudet. Jag väntar med en flicka men fick en sämre bild på snippan, dock tror jag att de är rätt duktiga på att se och säger om de är osäkra :)
  • Serendipitet

Vecka 32+2 ingen jättekula direkt men det är ju 8 veckor kvar ;)
  • Serendipitet
    roxylady skrev 2011-11-17 21:00:32 följande:
    Två: Åh va avis jag är på dig. Du kan ju nästan ligga på mage :)

Jag ligger halft på mage och med ett uppdraget ben - bäst för de ömma höfterna :) Jag känner mig större än vad jag är, men blir alltid nedtagen på jorden när alla ifrågasätter BF datumet :P Jag var faktiskt mindre förra graviditeten. Men alla andra är runda och fint gravida i denna bildtråden och snart lär det väll bli min tur ;)
  • Serendipitet
    elinson skrev 2011-11-17 21:17:13 följande:
    hehe jag lägger upp min i 29+5... jag kan inte ligga på mage längre ;)

Hihi, underbar mage! :D
  • Serendipitet
    roxylady skrev 2011-11-17 21:55:56 följande:
    Ja men så ligger jag med :) Jo precis man gör ju faktiskt det. Gud vad skönt! Slapp du brisningar då också? Jag hoppas på att jag inte blir så himla mkt större mot vad jag är just nu.
    Inga bristningar sist så det har ju sina fördelar ;) Åh, jag älskar stora magar de är ju jätte vackra!
  • Serendipitet

Vecka 34+6, alltså i morgon är jag i vecka 35+0 och om jag jämför med alla andra fina gravidmagar så är min liten. Ändå är det en normalstor bebis som gömmer sig i min mage (bara -5%). Hon ligger långt ned och högt upp men inte så mycket ut ;) Känner mig dock större än jag ser ut :P Någon mer som har liten mage?
  • Serendipitet
    Fridaj skrev 2011-12-05 20:39:32 följande:
    Åh vilken liten söt mage du har!

Tack, men jag önskar att den var lite större! Du har med en väldigt fin mage, du och alla andra här i tråden :)
  • Serendipitet

Vecka 38+2 (39) Nu har entligen tjockis magen kommit :) Dock syns den inget vidare på bilden längst ned, men den är där och bilden är tagen samma dag som den där uppe.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"