• doriah

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Värsta magen...v 18+5.

Elsa och Lovis mamma
  • doriah

Oj - inte bara magen som är stor - bilden blev också stor!!

Elsa och Lovis mamma
  • doriah
    Frökenolson skrev 2011-08-08 21:12:28 följande:
    Fin mage!
    Ser att din ena dotter heter Lovis, det är vi också inne på om det skulle blir en tjej.
    Elsa vill jag med men inte sambon, min faster hette det och jag tycker det är fint!
    Tack, känner mig dock som en flodhäst...redan

Soligdå gillar vi samma namn - vad har ni för killnamn? (letar inspiration!)
    Elsa och Lovis mamma
  • doriah

Åh - Abbe gillar jag också men maneländet är svårövertaladFlört Nej, så var det med vår Lovis...hon skulle heta Irma eller Inez men det passade henne inte...

Elsa och Lovis mamma
  • doriah
    Frökenolson skrev 2011-08-08 21:54:32 följande:
    att dom däringa karlarna måste få vara med och bestämma Tungan ute 
    Ja, visst är det dumt!Cool
    Elsa och Lovis mamma
  • doriah

Åh - ni har så himla fina, små magar - jag ser ut som en blåval i jämförelse...usch, jag är stor som ett hus!!

Elsa och Lovis mamma
  • doriah

Hihii - jag är så dålig på att ta kort på mig själv med telefonen. Får skylla på att jag inte tillhör generationen som växt upp med mobiler & internet Baotamagen är dock fortfaranse baota!
    Elsa och Lovis mamma
  • doriah

Magen dagen innan BF...och världens finaste storasystrar, även om 6-årsbusen ser lite moloken ut Är för övrigt fortfarande gravid, BF+2

Elsa och Lovis mamma
  • doriah
    roxylady skrev 2012-01-05 11:43:50 följande:
    Doriah: Vilken fin bild! Fint minne att ha kvar från graviditeten! Är det där HM klänningen föresten?:) snygg den var!
    Tack! Ja, det var en bra idé, en kompis som också är gravid hade bokat fotograf (eller en kille som är superduktig och håller på att lära sig ) så då hoppade vi in och fotade oss också!

Japp - HM-klänningen, en ruggigt bra investering då den åkt på ett par tusen ggr sista månaderna  
    Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"