Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Här är min mage i vecka 15 (14+0 eller enligt BM 14+2)

• shadowstorm
    Majskorn skrev 2011-07-24 13:42:32 följande:
    15+2 ser typ bara ut som jag ätit en portion för mkt...

Gulligt =) och vilket sött linne
  • shadowstorm

vecka 17 (16+1) Magen min blir bredd precis som sist men ännu värre denna gång...Den går inte ut mycket men jag har blivit myyycket breddare runt om....

• shadowstorm
    Heavenlie skrev 2011-07-29 12:08:36 följande:
    v 8 och...

V 18

Kul att se skillnaderna när man lägger bilderna bredvid varandra. Då ser man ju hur mycket det faktiskt händer :)
    Vilken himla söt tunika :) och mage med så klart =)
  • shadowstorm
    Sannaslim skrev 2011-07-29 12:47:09 följande:
    Jattefina magar! I vecka 18 ser jag fortfarande ut som om jag bara atit lite for mycket glass pa sistane.
    det gör jag med...min mage är som en bredd dörr :P Ingen fin gravidmage än...men så blev det med sonen också min mage börja gå ut efter vecka 20
  • shadowstorm
    zatori skrev 2011-08-07 10:51:38 följande:

Här kommer en bild från förra veckan. :) Vecka 15. (14+0)
    En liten kula har det allt blivit, även om jag faktiskt även precis ätit på bilden också. ;)
    Vilken otroligt vacker bild, om du vill kan jag hjälpa dig med horisonten så den ser rak ut? :) Bara skriva åt mig då så hjälper jag dig för det var verkligen ett vackert kort. Och jag kan fotoredigering :)
  • shadowstorm
    zatori skrev 2011-08-07 22:27:42 följande:
    Tack, vad snäll du är! Tror dock att det finns flera bättre kort i min sambos kamera som jag ännu inte sett ännu. (Han tog bara ett par snabba med min kamera så jag kunde lägga in i bloggen, därav slarvigheten och den sneda horisonten) Men OM det mot förmodan inte skulle finnas någon bild med rak horisont i hans kamera heller så hör jag av mig till dig så du får hjälpa mig! Tack så mycket för erbjudandet. :)
    okej :) ja bara höra av dig annars
  • shadowstorm

Killar ska inte bestämma namn ;) haha...det fick min sambo märka av på min förlossning när jag ändra vårat namn efter sonen var född hehe ;P

• shadowstorm

Grattis till lyckade rul :) Och lite kul att det kommer in några gossar :) Jag har ju själv en gosse och uuha så mysigt det är att ha en son <3 Han var så mjuk och underbar som bebis, NU är ju en annan femma ;)

• shadowstorm

var längee sen jag visa upp magen eftersom min mage har varit rätt platt framtills NU! hehe...typ vakna upp en morgon och där satt den ;)

• shadowstorm

Min mage i vecka 33 snart vecka 34.
    Kan fortfarande få igen vinterjackan så nu tycker jag den ska sluta växa ;) hahaha
  • shadowstorm

Sover jag på rygg vaknar jag stup i kvarten med magsaft i hela munnen. INGEN höjdare vill jag lova ;P Så det är sidorna som gäller och för vända mig tar jag hjälp utav sängen annars går det ej :P

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"