Inlägg från: Frökensvensson |Visa alla inlägg
  • Frökensvensson

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Magen i V. 22 (21+3) Nu är jag i V. 23 men inte hunnit ta någon bra bildGlad

• Frökensvensson
    nya mamman skrev 2011-11-09 11:44:23 följande:
    Hur många här inne har tagit reda på könet och har bilder på det?? Vi har tagit reda på och har bild och sku vilja jämföra lite =)
    Jag har, ska lägga in i fotoalbumet senare :) Vad väntar ni? pojke, flicka? :)
  • Frökensvensson

Min katt vill också vara med och känna på magenHjärta Bebisen tycks gilla det iallafall, blir full fart på honom så fort hon är i närheten av magen!Kyss

Dagen till ära så såg min bh allt annat än rolig ut så tänkte ni skulle slippa se den Flört

• Frökensvensson
    roxylady skrev 2011-12-11 00:00:24 följande:
    Inte riktigt magbild kanske.. men när jag var i v26+6 så var jag inne på ett 3D/4D UL. Kom inte på hur jag skulle beskära bilden i min dator.. men här är den klar iaf. Visst var det sött?

Skulle med göra ett 3D/4D UL men min lille grabb ville inte visa ansiktet så det blev ingen bra bild alls! Men tur jag gjorde det för då upptäcktes hans Hydronefros( utvidgat njurbäcken)

Här är en bild på min mage i v 33(32+0) Min katts prickiga rumpa kom visst med på bilden också Glad

• Frökensvensson
    roxylady skrev 2011-12-11 00:00:24 följande:
    Inte riktigt magbild kanske.. men när jag var i v26+6 så var jag inne på ett 3D/4D UL. Kom inte på hur jag skulle beskära bilden i min dator.. men här är den klar iaf. Visst var det sött?

Jättesöt bild förresten!Skrattande
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"