• Haanky

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Detta är från v26 är nu i v28 och ska ta en ny bild idag :)  väntar vårat andra barn:)
    fina magar ni har allihopa!!!

• Haanky
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-09 22:46:17 följande:
    Kände att jag måste ta bort mina bilder på könet. Kanske inte så bra att ha dem på en offentlig sida. Men om ni vill se så säg till så lägger jag till er som vän här på fl.

Jag vill se :D
  • Haanky
    elinson skrev 2011-11-29 00:05:53 följande:
    vecka 31+3
    hängslen är fantastiskt för gravida och gubbar med ölmage ;)

Härligt med snöööööö!!! vill me ha!!!
  • Haanky
    V32 Bjuder på dessa bilder ;) Är febrig och sjuk så får skylla på det ;)

r

• Haanky
    Prinzessan skrev 2011-12-06 18:01:44 följande:
    Vi tog en lite gullig bild med min ena kisse :) V.36

fin bild!!! hihih katten ser ut att somna :D
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2011-12-08 23:59:02 följande:
    Sover jag på rygg vaknar jag stup i kvarten med magsaft i hela munnen. INGEN höjdare vill jag lova ;P Så det är sidorna som gäller och för vända mig tar jag hjälp utav sängen annars går det ej :P

så är det för mig med!!! ushaa!!
  • Haanky
    roxylady skrev 2011-12-11 00:00:24 följande:
    Inte riktigt magbild kanske.. men när jag var i v26+6 så var jag inne på ett 3D/4D UL. Kom inte på hur jag skulle beskära bilden i min dator.. men här är den klar iaf. Visst var det sött?

ååå sötnos!! vad fin bilden blevannars brukarman bara få se en närbild på ansiktet men här ser man ju lite mer :)
  • Haanky
    roxylady skrev 2011-12-11 23:06:11 följande:
    Ja men visst är han? Tycker också det. Hon var duktig på tittut kliniken. Min sambo tycker sig kunna se att han har min näsa hihi! Häftigt vad man kan göra med dagens teknik!

Ja det är helt otroligt vad man kan göra !! Vi är med sugna på att göra ett 3D ljud men har inte de pengarna över just nu... Ska försöka få med min bm att få ett tillväxt ultraljud iaf vi har inte det som rutin hos oss nämligen
  • Haanky

V 36... förra veckans kort :) ska ta nytt kort idag

:)
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"