Inlägg från: Snusmumriken80
|
-
-
Magen v 31+2. Helt förstörd -
minjalin skrev 2011-10-25 12:47:22 följande:Jättefin mage tycker jag! Men vet själv vad man nojar när magen är stor. Fick höra av kunder på jobbet förra grav när jag hade 2 månader kvar "oj, du ska föda vilken dag som helst va?" "Nä det är 2 månader kvar" "Oj, vad stor du är! Det blir nog en stor bebis" och bla bla bla. Totalt okända människor liksom :S Jag hade ju bara mage och inget annat, men din mage ser ut att växa som min, utåt och uppåt men inte åt sidorna. På mig syntes det inte att jag var gravid om man såg mig bakifrån ens när jag var höggravid, och verkar bli samma denna gången. Så bry dig inte om alla dumma kommentarer utan var stolt över din fina mage :)
Tack <3 Har som du, endast mage, ha haft så alla gånger. Syns inget bakifrån nej:) Har såna bristningar me, sen förra graviditeten, inge kul. Men snart är d över:)
Tack! -
Frökenolson skrev 2011-10-25 13:46:05 följande:jättefin mage, är du beräknad i dec men har gått över de andra gångerna? tänkte eftersom du är över en vecka före mig och jag har bf 3/1.. Jag är också nyfiken på om du har pojkar innan och om du vet vad du väntar nu??
Ska försöka få ut en bild på min mage snart igen..
Jag har fått olika bus, dock är det sista budet 26/12 jo. Har gått över de 2 sista gångerna, 5 och 6 dagar (denna gång blev jag också igångsatt) och de var pojkar. Den första blev jag igångsatt med i 39+3 och det var en flicka.minjalin skrev 2011-10-25 12:57:29 följande:Har du pojkar eller flickor eller både och? Alla säger ju att det är pojkmage när det inte syns bakifrån och det stämde ju på mig förra gången och det känns som att det blir en pojke igen men jag vet inte :p Jag fick också lite bristningar förra gången, men mest på sidorna och några under naveln och en precis ovanför naveln. Får se om det blir mer denna gången eller om det klarar sig. Än så länge har det inte kommit några men dom på sidorna började komma runt v 30 sist och dom fram kom sista veckan innan han föddes :p Men det är ju sånt man får ta och våra små är värda allt!!! Men ibland suckar man över det dom små "ställer till med" och längtar efter sin gamla kropp, men det får man lov att göra ;)
Har haft likadan mage alla gånger och har då 1 flicka och 2 pojkar. Bristningarna är helt klart värda det som kommer, men de försvinner ju inte så det är inte sååå kul:) Men jag har accepterat det:) -
Intressant med sf-mått:)
v.27+2 mått 28
v.29-2 mått 32
v.31+2 mått 34
Ligger över övre kurvan
-
-
nya mamman skrev 2011-11-09 11:44:23 följande:Hur många här inne har tagit reda på könet och har bilder på det?? Vi har tagit reda på och har bild och sku vilja jämföra lite =)
Jag:) Men den ha du ju sett redan:) -
-
partouze skrev 2011-11-09 22:27:18 följande:Flicka helt klartAlltochinget skrev 2011-11-09 21:24:22 följande:Flicka?
Tycker jag med! -
Kände att jag måste ta bort mina bilder på könet. Kanske inte så bra att ha dem på en offentlig sida. Men om ni vill se så säg till så lägger jag till er som vän här på fl.
-
Haanky skrev 2011-11-10 13:03:56 följande:
Jag vill se :D
Nu kommer du in på min sida -
nya mamman skrev 2011-11-10 13:58:25 följande:Jag har 2 bilder i mitt galleri nu om nån vill kika och lämna en åsikt ;)
Mitten av december ska jag på sista UL och då lär vi väl få veta säkert antar jag. Men hon som gjorde köns-UL lät ju säker... det är bara jag som satt griller i huvudet på mig själv =D
Har också blivit tveksam, trots 3 väldigt säkra läkareEn viss fru började igår och tjata om att det var en pojke då hon såg bilderna
-
nya mamman skrev 2011-11-10 14:05:31 följande:Men lägg av!!!! Din e ju solklar flicka... finns inga tvivel!
Här spelar d ju ingen roll va d e. Men känns dumt att slänga ut pengar på rosa ifall att =)
Ja vissa lyckas till griller i huvudet på enTycker dock att din också solklar!
Här är det samma sak, spelar ingen roll va det är, men nu har man ju lådorna fulla med rosa, rött, lila etc. Liiiite tokigt om det blir en pöjk.... -
Ursäkta!
-
Syoss skrev 2011-11-12 07:37:46 följande:
Jag skulle vilja se :)
Nu kan du kom in på min sida -
chicopico skrev 2011-11-14 13:21:24 följande:
V.32 och magen växer bara rakt ut
bakifrån syns det inte att jag är gravid...
Sån mage har jag med -
-
Frökenolson skrev 2011-11-15 20:20:42 följande:
Oh my, du är bara två dagar längre gången än mej... var du lika stor med dina tidigare barn vid samma vecka?
Jättefin mage, wow!
TackNu är det ju fjärde barnet och med tredje var jag ganska lika, men absolut inte med de 2 första
Känner mig enorm
Hade sf-mått 36,5 nu. Tungt
-
ccecy skrev 2011-11-16 05:26:08 följande:
Märkte att katten va jätte intresserad också! :D V 32 idag :) (31+0) börjar synnas nu! :)
Haha, såg att vår ena katt också satt bredvid nu på mitt sista kort -