Inlägg från: Heavenlie |Visa alla inlägg
  • Heavenlie

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Då slänger vi in v 26 också. Bara ca 14 v kvar. Yeahy!

• Heavenlie
    NailPolish skrev 2011-10-09 19:18:00 följande:
    Snitt 25/1, Gravid i vecka 24. 3:e barnet.

Oj, var gömmer din bebis sig? Härligt med liten mage, jag önskar att jag vore lite mer lik dig Min kompis var likadan med första barnet, det syntes knappt alls på henne på hela tiden. Hon var dock lite större med andra barnet. Du måste ha grymma magmuskler som håller ihop det
  • Heavenlie

Man vill nog alltid ha det man inte har lite mer, det brukar ju vara så

V 28 för mig:

• Heavenlie

Mimmlas - jag har också en kanonkula idag när jag går in i v 29. Skönt att man inte är ensam

Alltså - v 29

• Heavenlie
    Btrix skrev 2011-10-17 09:51:14 följande:
    Hej! Är ny "skrivande" i tråden. Här kommer en liten samling.
    Kortet längst till höger är från idag 27+0  Glad

Hej hopp, din växte verkligen rakt ut! Jättefin mage. Men hur är skrocket nu igen, är det "pojkmagar" som växer rakt ut och som inte "flyter ut" på sidorna? Syns det på dig bakifrån att du är gravid? Min är tusan både långt ner, långt ut och långt åt sidorna. Kanonkula, som sagt
  • Heavenlie
    Majskorn skrev 2011-10-26 12:15:32 följande:
    nej den är full av kärlek och därmed tok-vacker!
    Instämmer helt

Tärning6 - är det första graviditeten?
  • Heavenlie

Går in i vecka 31 idag, så 30 fulla veckor av 40. Eller 42 om det "vill sig illa". Men hellre det kanske än att Lill* Bus kommer tidigare. + 11 kg. Två besök i denna veckan, sjukgymnasten på onsdag (foglossning=aj!) och läkarbesök för förlossningsplanering samt ev sjukskrivning på torsdag. Ska också kolla med UL om de kan se varför Skrutt rycker och far så mycket i magen. Inte hickar alltså, det gjorde ju Elma med, utan riktigt rycker, hårt och bort och fram flera sekunder innan det slutar. Hoppas att inget är fel. Känns bara lite konstigt.

• Heavenlie
    partouze skrev 2011-10-31 00:05:18 följande:
    Min mage nu =) tycker den känns liten?

V 30 nu Partouze? Jättefin mage oavsett om den är liten eller stor för veckan
  • Heavenlie
    zatori skrev 2011-10-31 17:08:33 följande:

Här kommer en bild på magen från idag. Vecka 29 (28+0)
    Så söt tröja zatori! Vart har du köpt den?
  • Heavenlie
    elinson skrev 2011-11-05 23:03:37 följande:

28+1
    Magen växer fort nu! Känns som jag ska spricka vissa dagar... 
    Oj, hurtig bild! Blir nog en på mig nästa gång i soffan med ostbågar på magen eller nåt, haha!
  • Heavenlie
    elinson skrev 2011-11-06 14:36:03 följande:
    Kunde inte låta bli när det fanns en så bra spegel där ;) 
    Jag försöker fortsätta träna, behöver verkligen de endorfinerna då graviditetshormonerna verkligen gjort mig deppig. Är det inte kroppen så är det knoppen ;)
    Jag är verkligen avundsjuk! Jag tränar i vanliga fall (inte massor men 1-2 ggr i veckan) men har inte kunnat träna alls under varken denna eller förra graviditeten. Mådde/mår superpissilla så fort jag rörde på mig. Så jag ser verkligen fram emot februari/mars då Skrutten kommer ut i Januari för sen ska det tränas!
  • Heavenlie

Så v 32 för mig med då, från igår. Stoor mage jämfört med förra gången:

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"