Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Mina har inte heller vuxit. Har fortfarande mina gamla bhar, 75A/B. Det enda jag märkt skillnad på är att jag får knäppa dom längst ut, tidigare knäppte jag längst in. Min bröstkorg har väl vidgats lite.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Alltochinget

Fina magar ni har :) jag känner mig fortfarande liten.

• Alltochinget

Vilka fina magar ni har allihopa. Kul att se att det kan vara sån skillnad i storlekSkrattande

Här kommer en bild på min lilla mage från förra veckan i vecka 33 (32+). Lägger inte upp bild så ofta eftersom jag skriver från min iphone men nu sitter jag faktiskt vid datorn. Ska egentligen plugga men slinter in på lite annat iblandFlört 
    Ja, jag tycker fortfarande att jag är liten, fast alldeles lagom liten Glad Får se vad som händer de sista 6-7 veckorna. Kanske exploderar! Bebis uppskattades ju väga ca 2240 gram förra veckan så 1-1.5 kg ska han väl säkert lägga på sig innan BF 23 januari.

• Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 13:25:07 följande:
    Du ska vara toknöjd Det lär ju vara ganska så enkelt för dig att vända på dig i sängen fortfarande iaf? Jättefin mage!!
    Ja, jag kan inte klaga. Här vänds det hej vilt på nätterna och jag kan fortfarande sova i min vanliga ställning (på sidan, typ framstupa sidoläge eller vad det heter) Solig  Har hört från andra som varit gravida: "I slutet kommer du bara kunna sova på rygg" så jag har varit rädd för det för så kan jag verkligen inte sova. Men än så länge går sidan bra.
  • Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 13:25:07 följande:
    Jättefin mage!!
    Tack föresten Glad och detsamma till dig.
  • Alltochinget
    roxylady skrev 2011-12-08 14:29:34 följande:
    Gött! Jag kan ju iofs också vända på mig men det är liiiite småjobbigt vissa nätter På rygg? Men det sägs ju att det är då man ligger på den här venen i ryggen så man blir yr?? Jag blev det nån natt. Antar att det beror på hur bebis ligger
    Ja, det är det som sagts till mig. Men jag hoppas jag kan fortsätta att ligga på sidan resten av graviditeten Glad
  • Alltochinget
    doriah skrev 2012-01-05 09:01:29 följande:

Magen dagen innan BF...och världens finaste storasystrar, även om 6-årsbusen ser lite moloken ut Är för övrigt fortfarande gravid, BF+2

fin bild på er 4 :)
    Längtar efter miraklet i magen <3
  • Alltochinget

Här kommer en bild på min mage i vecka 38+1, tagen i onsdags. Idag är det 10 dagar kvar till BFSkrattande spännande!

Längtar efter vår bebis <3
  • Alltochinget

Paet, tack så mycket! :) ja klart jag minns. Det känns som igår men samtidigt känns fl långt bort. Börjar du bli nervös? Jag är faktiskt inte det konstigt nog. Känner mest att det inte finns nån återvändo och man vet aldrig hur det kommer bli så det är nog bara att flyta med och hoppas allt går bra :)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"