Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
Mina har inte heller vuxit. Har fortfarande mina gamla bhar, 75A/B. Det enda jag märkt skillnad på är att jag får knäppa dom längst ut, tidigare knäppte jag längst in. Min bröstkorg har väl vidgats lite.
Mina har inte heller vuxit. Har fortfarande mina gamla bhar, 75A/B. Det enda jag märkt skillnad på är att jag får knäppa dom längst ut, tidigare knäppte jag längst in. Min bröstkorg har väl vidgats lite.
Fina magar ni har :) jag känner mig fortfarande liten.
Flicka?
Vilka fina magar ni har allihopa. Kul att se att det kan vara sån skillnad i storlek
Här kommer en bild på min lilla mage från förra veckan i vecka 33 (32+). Lägger inte upp bild så ofta eftersom jag skriver från min iphone men nu sitter jag faktiskt vid datorn. Ska egentligen plugga men slinter in på lite annat ibland
Ja, jag tycker fortfarande att jag är liten, fast alldeles lagom liten Får se vad som händer de sista 6-7 veckorna. Kanske exploderar! Bebis uppskattades ju väga ca 2240 gram förra veckan så 1-1.5 kg ska han väl säkert lägga på sig innan BF 23 januari.
Häftigt! Så söt :)
Magen dagen innan BF...och världens finaste storasystrar, även om 6-årsbusen ser lite moloken ut Är för övrigt fortfarande gravid, BF+2
Va vackra ni är tjejer!
Här kommer en bild på min mage i vecka 38+1, tagen i onsdags. Idag är det 10 dagar kvar till BF spännande!
Paet, tack så mycket! :) ja klart jag minns. Det känns som igår men samtidigt känns fl långt bort. Börjar du bli nervös? Jag är faktiskt inte det konstigt nog. Känner mest att det inte finns nån återvändo och man vet aldrig hur det kommer bli så det är nog bara att flyta med och hoppas allt går bra :)
Ja nu kan magen få försvinna och vår lilla bebis få komma ut till oss alla som längtar :)