Inlägg från: minjalin |Visa alla inlägg
  • minjalin

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Snusmumriken80 skrev 2011-10-25 14:53:31 följande:
    Jag har fått olika bus, dock är det sista budet 26/12 jo. Har gått över de 2 sista gångerna, 5 och 6 dagar (denna gång blev jag också igångsatt) och de var pojkar. Den första blev jag igångsatt med i 39+3 och det var en flicka.
    minjalin skrev 2011-10-25 12:57:29 följande:
    Har du pojkar eller flickor eller både och? Alla säger ju att det är pojkmage när det inte syns bakifrån och det stämde ju på mig förra gången och det känns som att det blir en pojke igen men jag vet inte :p Jag fick också lite bristningar förra gången, men mest på sidorna och några under naveln och en precis ovanför naveln. Får se om det blir mer denna gången eller om det klarar sig. Än så länge har det inte kommit några men dom på sidorna började komma runt v 30 sist och dom fram kom sista veckan innan han föddes :p Men det är ju sånt man får ta och våra små är värda allt!!! Men ibland suckar man över det dom små "ställer till med" och längtar efter sin gamla kropp, men det får man lov att göra ;)
    Har haft likadan mage alla gånger och har då 1 flicka och 2 pojkar. Bristningarna är helt klart värda det som kommer, men de försvinner ju inte så det är inte sååå kul:) Men jag har accepterat det:)
    Okej :) Jag hade också jättesvårt för mina i början fastän jag hade ganska lite jämfört med många, men med tiden lär man sig ju acceptera dom precis som du säger :)
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-10-30 18:09:46 följande:
    Oj.. jag hade 27 och var då i 26+3.. då kanske jag blir för stor sedan då :(
    Jag hade 28 när jag var 25+4 ;) Blir spännande att se vad jag har imorn i v 29+4 :p
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 14:24:42 följande:
    Tack så mycket Jag har smort in mig i weledas havandeskapsolja. Vet inte om den har hjälpt mig men det är skönt i alla fall att göra det. Sambon brukar massera in det så brukar han prata med bäbis samtidigt :) Åh då är du 1 dag före mig då
    Jag smörjer också med den eftersom jag fick en testflaska av svärmor som har en lifebutik men lim förbaskat har det nu dykt upp en liten liten bristning på magen som inte hör till de få gamla jag har >.< så det var som jag sa innan att det inte hjälper med oljor utan det är bara hormoner ;) Men det är i alla fall skönt för magen för huden blir ju lätt kliig annars när den är så uttänjd :)
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 14:34:13 följande:
    Ja det är ju jätteskönt med oljan Nä formodligen hjälper det inte alls. Men har än så länge sluppit det vilket jag är glad för. Men man vet ju aldrig *peppar peppar*.
    Nä, mina fram på magen sist kom ju sista veckan :p Men är ju inte alls mycket i alla fall men vill inte att det ska bli mer. Var ju mest mina gamla från puberteten som jag har på höfterna som växte så det gå från höfterna upp en bit på sidan av magen typ, men det har jag inte så ont av, speciellt inte nu när dom bleknat. Men fram på magen vill jag verkligen inte ha mer! Men man lär sig väl leva med det med om man nu får det.
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-28 17:34:28 följande:
    Ja det kanske är större risk att man får dem också om man haft det tidigare? Får ändå hoppas på att man slipper dem.. har inte haft det förr och ingen har det i familjen heller.. sägs ju vara ärftligt. Så man kan ju hoppas på det i alla fall :) Men det visar sig. Oj de kan göra ont också alltså? Nä förstår det.. men det är ju det värt ändå
    Jo kanske det, men ingen i min släkt som jag vet har fått det så jag vet inte varför jag fick massa i puberteten och nu lite under grav. Men men, det blir som det blir... Nej alltså inte ont fysiskt. Det är ju ett talesätt typ som om nån säger "oj förlåt, ska jag sänka musiken" och man kanske svarar "nej då, jag har inte ont av det" typ...
  • minjalin
    roxylady skrev 2011-11-29 00:28:34 följande:
    Ja det är ju så olika.. jobbigt att du fick dem redan under puberteten. Får hoppas ändå man slipper det.. har inte haft det tidigare som sagt. Okej då är jag med! Måste vara något som ni Gbg:are använder hihi
    Jo fast på höfterna och låren gör ju inte så mycket, det är magen jag inte gillar att få på :p Nja, jag har hört det användas mycket på tv så det tror jag inte ;)
  • minjalin

Samma här. Har inte hört nån som klarat att ligga på rygg sista tiden och här går det inte mer än en liten liten stund :P Armarna har börjat domna när jag sover på sidan så det går inte att sova bekvämt på nåt sätt längre men bara 5 veckor kvar!!!! Fina magar ni har allihopa! Jag ska försöka ta en bild imorn eller på lördag :)

• minjalin

Syskonkärlek v 36+0 :)

Storebror tycker det är väldigt spännande med magen nu :p v 36+0
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"