Inlägg från: Majskorn |Visa alla inlägg
  • Majskorn

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

roxylady skrev 2011-09-20 22:02:24 följande:
    Kollade på månaderna här på FL. Enligt dem går man in i 3e trimestern v25 :)

har hört i v 27 :/
  • Majskorn

Tror inte det har med just antalet veckor utan mer att barnet garanterat överlever en för tidig födsel (förutsatt att det inte är massa sjukdomar och grejjer inblandat) men det är vad jag har hört bara...

• Majskorn
    Frökenolson skrev 2011-10-04 10:05:49 följande:
    Fin du är, vi är nog ung. lika stora tror jag jag är 26+6(26+1 enl. ul)

Tack! Roligt att vi är ungefär lika stora :) Tycker min mage ser liten ut jämfört med andra men man ska ju inte jämföra så...
  • Majskorn
    zatori skrev 2011-10-04 11:14:18 följande:
    Majskorn: Gud, vad du är snygg!
    oj vilken komplimang TACK!!
    Frökenolson skrev 2011-10-04 10:37:17 följande:

skillnaden för min del är att all verkar bära sin mage mycket högre än jag, jag bär väldigt långt ner.. du har ju en hög och fin mage, hela jag är mer jämntjock men mage i samma strl. Har gått upp 14-15kg... shit pommefrits =)
    Får hoppas på en fin vår med många långpromenader med liten.. 

ja så kanske det är...min mage e väldigt kort i vanliga fall så jag antar att bebis inte kunnat sträcka ut sig direkt...så jag växer utåt...jag har gått upp typ 8 kg så inte så fasligt mkt men man blir rädd när vågen börjar närma sig 70 (har aldrig visat över 61 förut) men man vet ju varför och ja vi får hoppas på en fin vår som kommer lite tidigare än de förra :) Kan tillägga att jag också känner mig som en valross....en strandad sådan men älskar min kula oavsett hur den kommer se ut <3 Nu vaknade liten också

• Majskorn
    elinson skrev 2011-10-13 09:34:20 följande:
    H&M mammaleggings ;)

älskar dom....ska köpa fler par
  • Majskorn
    Tärning6 skrev 2011-10-25 19:45:40 följande:
    Inser att min grav mage ser hemsk ut :(

nej den är full av kärlek och därmed tok-vacker!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"