• Anonym

Hypnos...

karinofri skrev 2011-08-13 03:39:26 följande:
    Jag använde hypnos för att sluta röka och blev rökfri hur lätt som helst! 

Jag gick hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm för över 4 år sedan och sedan april 2007 har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här ger verkligen permanenta resultat. Jag rekommenderar honom varmt om du vill bli rökfri genom hypnos. Det var buslätt för mig och jag behövde inte använda någon viljestyrka som jag gjorde förut när jag upprepade gånger försökt på egen hand genom åren. Hypnos för att sluta röka var jättelätt och så underbart skönt och avslappnande.

För mig handlade det om rökavvänjning genom hypnos fast hypnosen ska även kunna hjälpa för mycket annat. Hemsideadressen till Håkan är:
    www.hypnosinstitutet.com

Lycka till,

Karin

Karinofri har postat fyra exakt likadana inlägg på familjeliv.se där hon utger sig för att vara kund hos hypnosinstutetet.com.
    Hon är uppenbarligen en fejkanvändare gjort för att göra reklam för dem.
    Jag skulle inte vända mig till ett sådant oseriöst företag.
  • Anonym

Hittade den här tråden nu.. Någon mer som har erfarenhet av Hypnosinstitutet?

• Anonym

Båda karinofri och Åland är Håkan Källving som gör reklam för sitt s k företag. Patetiskt.

Jag har väldigt dålig erfarenhet, slösa inte pengar på såna oseriösa "terapeuter" säger jag bara. Killen har inte ens en ordentlig utbildning och är inte godkänd av Svenska föreningen för klinisk hypnos.

Svar på tråden Hypnos...