hjälp foppatofflor,sandaler?
vi har gympadojor och foppatofflor till våra döttrar. Sitter och funderar om man behöver ha riktiga sandaler också. vad har ni för skor till era 3 och 5 åringar?
vi har gympadojor och foppatofflor till våra döttrar. Sitter och funderar om man behöver ha riktiga sandaler också. vad har ni för skor till era 3 och 5 åringar?
Japp, vi har även vanliga sandaler till barnen. Foppatofflor har de typ på stranden och hemma bara...
sonen är 3. när han var 1 år köpte vi både foppatofflor och andra sandaler, sandalerna blev nästan oanvända och foppatofflorna användes jämt. Förra sommaren köpte vi inga sandaler alls och kände absolut inget behov av det. I år gör vi likadant, han har sina foppatofflor, ett par gympaskor och ett par tygskor som är till finare tillfällen.
Nog för att foppatofflor är asfula, men shit va praktiska. Han kan lätt ta dom av på själv, de är perfekta på stranden och när man badar. Trots att vi köpt billiga varianten på stadium har de hållit jättebra för bobbycar åkning och cykling.
jag har foppas, tenniskor, sandaler, tygskor, finskor och flipflops kommer sakert inte anvanda halften av dem men har inte lart mig den laxan an:)) hon ar ju bara 2
Mina har inga vanliga sandaler.. foppa , tygskor( fejkconverse), ballerina, och joggingskor.
Håller helt med Sarisparis!
I år skippar vi sandaler! Lilla-syster har visserligen ett par, ärvda från storasyster och i princip oanvända, och jag känner på mig att hon inte kommer slita så mycket på dom hon heller!
Mina tjejer är 4 och 7 år!
Vi köpte däremot inte några vanliga gympadojor till stora tjejen. Hon har ett par GoreTex i svart som har varit bra nu på tidigt vår, sen kompleterade vi med en blandning av gympasko/sandal från Tiberland. Mycket nät och somrig.
Utöver detta blir det Foppa tofflor. Och så gärna några billigare fin-sandal till midsommar och dop och annat kalasigt i sommar!
Är verkligen foppatofflor ergonomiska och bra skor för ett litet barn? Jag tycker bra skor som sitter på rejält och ger bra stöd är jätteviktigt när de springer, hoppar och leker.