• Anonym

Vacker utan smink?

Har också dålig hy. Eller.. det är periodvis. men just nu skulle jag inte påstå att jag är speciellt vacker utan smink, är dock för lat för att sminka mig varje dag.  Dessutom kan sminket förvärra huden.

• Anonym

Är för lt för att sminka mig regelbundet utan det blir bara i samband med fester. Inte ens då sminkar jag mig mycket utan det blir maskara och läppglans/stift och ev ögonskugga. Trivs med mitt utseende ändå!

• Anonym

jag smikar mig sällan. o när jag gör det är det bara mascara, rouge o lite läppglans. har aldrig använt fondation o behöver de inte heller. när jag får en finne (händer typ 4 gånger per år) så blir det lite täckstift...

• Anonym

har ALDRIG använt annat än läppglans å mascara som smink och detta e sällan...
    nöjd med min hy!! lite blek bara ;) 

• Anonym

Jag sminkade mig varje dag förut men nästan aldrig efter att jag fick barn. Ändå säger min sambo dagligen att jag är snygg och vacker (vi har varit ihop 7 år) och då blir man ju glad.

Jag vet inte om jag vill börja sminka mig igen. Nu när jag har varit utan smink i flera år så känns det onaturligt att ha på mig smink. Det känns inte fräscht längre som det gjorde förr.

Svar på tråden Vacker utan smink?