Fulaste tatueringarna du vet?
Vilken typ av tatueringar tycker du är fulast? Typ tribals, färgglada tatueringar, kinesiska tecken etc.
Vilken typ av tatueringar tycker du är fulast? Typ tribals, färgglada tatueringar, kinesiska tecken etc.
Gillar alla typ men fulast är dom som redan alla andra har. en fjäril i naken eller ett hjärta på handen (ber om usäket om någon tar åt sig )
Sedan tycker jag svarta skrivs stills texter är aldra finast.
Taggtrådstatueringar, och vissa tribaler kan vara riktigt fula. Sedan så har jag lite svårt för porträtter, men det är ju för att det blir "identiskt" likt med t ex fotografiet.
Finast är lite svårare att svara på, då alla passar i olika tatueringar, men skrivstilstexter brukar funka på alla!
Tribaler och kinesiska tecken är jävligt fula och tråkiga. Såg nu att de stod i trådstarten också, men jag tänkte nämna dem redan när jag läste trådrubriken.
I övrigt är jag osäker. Det finns förstås andra fula tatueringar också, men de där opersonliga tribalerna och kinesiska tecknen är nog värst. Så meningslösa.
Tribals i svanken. Not so nice.
Töntiga citat typ Carpe Diem - finns det nåt mer urvattnat?
Sen finns det så många som är oerhört dåligt gjorda.
svanktatueringar oavsett motiv är bara såå oändligt tråkigt och fantasilöst
Semestertatueringar man gjort utomlands som är halvdåligt gjorda förstår jag mig inte alls på - små hjärtan, stjärnor, delfiner, fjärilar, kinesiska tecken, ens eget namn skrivet på landets språk osv osv.... fult.
Tycker allment att tatueringar är fula och missprydande till stor del men måste jag välja några så väljer jag de stora tatueringarna som täcker typ hela ryggen eller så döskallar och liknande! Har nog aldrig sett en tatuering som jag tyckte var iaf rätt snygg!
Fulast tycker jag är när jag får känslan av att personen skaffat sig den tatueringen mest för att andra som h*n tycker är cool har en sån och som inte passar in på bäraren. Och det där är ju väldigt abstrakt och det är ju inte säkert att det ÄR så utan det bygger bara på min personliga känsla...
Sen tycker jag att rena tribaler är... kanske inte fula men väldgt tråkiga. Däremot gillar jag många tatueringar med inslag av tribal, med kontrast mellan den hårda tribalen och mjukare saker som blommor eller så.
På mig själv gillar jag bara black&grey, och alla mina tatueringar säger nåt om mig själv. Och det finns säkert många som tycker att mina är fula, för så är det ju; smaken är som baken.
den fulaste tatueringen jag någonsin sett är nog en ryggtavla på en av min sambos arbetskollegor. jag dör lite varje gång jag ser den.
allra först så gjorde han en tribal på ena axeln och armen. sen så gjorde han en EXAKT lika dan på andra axeln ..
sen efter det så skrev han "HALVSMEKT" i nån ful jävla stil , tvärs över hela ryggen.. liksom .. "halvsmekt" ?! . jag menar .. hallå ?? vad tänkte han där ??
sen så skulle han ju såklart ha MER grejer där .. så han gjorde ett par vingar som ser ut som ett par halvvissna träd.
och inte nog med det !! nej nej .. då fick han för sig att han skulle tatuera in en ryggrad mitt i allt !! eller aa .. det ska föreställa en ryggrad iaf. vet inte riktigt vad det ser ut som , men långt ifrån en ryggrad. iaf .. den här "ryggraden" går mellan vingarna och sen typ .. bakom "halvsmekt" och sen fram igen halvvägs ner till svanken typ ..
går inte att beskriva med andra ord en fruktansvärt gräsligt !!
Jag skulle nog säga att typ delfiner som hoppar och en miniros mitt på armen går fetbort. Inte för att motiven är kanske fula i sig men delfiner känns så "80" och töntigt och att ha en oproportioneligt liten (låt säga ros för det är så himla opersonligt) mitt på armen ser bara ut som en kluddig fläck. Sen gillar jag inte cartoons. Tycker det är såååå fult att typ ha nalle puh på vristen...blärk.
Jag sväljer annars det mesta om det är bra gjort och sitter på rätt ställe i rätt propotioner. Helst ska de vara med personlig historia bakom.
Jag tatuerar själv och fyller just nu min man. Älskar hela armar, ryggar osv med tatueringar. Håller mig mest till black and gray då jag tycker det estetiskt ser bättre ut på kroppen. Sen gillar jag att man har många olika, typ täcker en hel arm med olika motiv så att man får läsa personens historia.
I lördags gjorde jag tex en trollslända brevid min ena dotters namn eftersom att trollsländor står för henne. Ska göra en fjäril brevid min andra dotters namn då de står för henne.(på min man alltså )