• Anonym (officeman)

sex på jobbet

Jag jobbar ibland själv och jag bli konstant kåt på jobbet, måste annonera mig flera gånger pm dan, rätt pinsamt att vara stånd och alla kan märke de, börja tycka att de är jobbigt,samtidigt jag njuter av det eftersom på slutet av arbetsdagen är jag ensam, det räcker att jag ser en soffa så börja jag tänka om det är en naken brud som kan jag ta hand om.

Jag bli helt enkelt galen när jag är på jobbet. Nu är jag nyfiken och vill gärna kunna ha det med en av mina härliga kollege, ska se om man få en napp.

Bli ni oxå kåta på arbets platsen ?

kön och ålder tack.

• Svar på tråden sex på jobbet
  • Anonym (Shelly)

Tjej, 23.

Jag blir generellt inte kåt på jobbet. Men så har jag ett ganska koncentrationskrävande arbete, det finns liksom inget utrymme att hinna bli kåt på eftersom jag jobbar hela tiden. Eller visst kan man längta efter att få komma hem och gnugga lite med gubben, men inte så att jag skulle kategorisera min sinnesstämning som "kåt".

• Anonym (officeman)

sån tur att folk är olika, hade velat ha det som du har det, men kanske eftersom jag har inte haft sex på evighet, så är jag konstant kåt. det hjälper inte och lätta på trycket hela tiden. de behövs mer ju.

• Tom Araya
    Anonym (Shelly) skrev 2011-05-19 03:09:14 följande:
    Tjej, 23.

Jag blir generellt inte kåt på jobbet. Men så har jag ett ganska koncentrationskrävande arbete, det finns liksom inget utrymme att hinna bli kåt på eftersom jag jobbar hela tiden. Eller visst kan man längta efter att få komma hem och gnugga lite med gubben, men inte så att jag skulle kategorisera min sinnesstämning som "kåt".
    Intressant.
    Hur skulle du beskriva sinnesstämningen enligt begreppet kåt då?
  • Anonym (Shelly)
    Tom Araya skrev 2011-05-19 03:29:36 följande:
    Intressant.
    Hur skulle du beskriva sinnesstämningen enligt begreppet kåt då?
    Heh! ja alltså. När jag är kåt så blir jag våt, jag definierar det som ett pågående starkt begär. Blir jag knullsugen på jobbet är det mer ett konstaterande att jag nog skall sätta på gubben i hallen när jag kommer hem, så var det bestämt och inget mer med det. På samma sätt som jag tycker att jag borde få gå hem snart så jag kan knäppa en öl, utan att för den sakens skull önskar dricka öl på jobbet.

Kåt blir jag inte fören jag kommit hem och faktsikt har tid att känna efter.
  • Tom Araya
    Anonym (Shelly) skrev 2011-05-19 03:52:42 följande:
    Heh! ja alltså. När jag är kåt så blir jag våt, jag definierar det som ett pågående starkt begär. Blir jag knullsugen på jobbet är det mer ett konstaterande att jag nog skall sätta på gubben i hallen när jag kommer hem, så var det bestämt och inget mer med det. På samma sätt som jag tycker att jag borde få gå hem snart så jag kan knäppa en öl, utan att för den sakens skull önskar dricka öl på jobbet.

Kåt blir jag inte fören jag kommit hem och faktsikt har tid att känna efter.
    Det låter som att det är något du vill ha kontroll över.

Jag kan hålla med om det där med att man kan ha fullt upp på jobbet och så för att hinna känna efter men jag kan inte styra mer än så. Även på jobbet, under ett ögonblick där man faktiskt kan känna efter har jag känt kåthet.
    Visst försöker man slå bort de tankarna då man inte kan göra något åt det men det är trots allt en känsla, både fysisk och psykisk och den är svår att styra över.

Att kommentera dig Anonym (Shelly) är kanske lite OT men här kommer nog lite tankar fram för TS att ta del av.
  • trollmor

Att jobba är verkligen tråkigt om man inte har ett jobb som stimulerar en, det jobb som jag hade innan jag blev hemmafru sög! Och för att stå ut så fantiserade jag och många av mina arbetskamrater om sex, det var en stor arbetsplats och många smet undan på kvälls skiften :) tjej 25 år, dock var jag yngre då

Svar på tråden sex på jobbet