Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

Varför sola topless?

för att ränderna efter överdelen syns betydligt mer än de efter underdelen? jag ahr aldrig så urringade byxor att bikinilinjen syns.

och varför skall jag ha bekini då min man slipper vi har typ sama kupstorlek.. väldigt orättvist!!!

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:57:55 följande:
    Så du solar alltså topless?
    nej, det gör jag inte, jag solar inte alls, men jag motsätter mig att jag inte skulle ha samma rätt som min man att göra det om jag ville.
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 11:59:50 följande:
    Därför att kvinnobröst är sexualiserade men inte mäns bröst på samma sätt.
    det är ju rumpor också och i de flästa bekinibyxor visar du hala skinkorna, mend dte är ok?

ådriga armar och biseps på killar är också sexualiserade men dom får flacha så mycket de vill?

kanske dags att sluta sexualisera brösten så att alla bebisar därute kan få äta sin mat i lugn och ro, och de som vill kan slippa vita räder efter bekinin..
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 12:05:38 följande:
    Min karl har aldrig sett någon tjej sola topless så nej, inte alls. Och tycker man om sina bröst så blir man inte svartsjuk på andra, och jag tycker om mina bröst. Verkligen! Jag skrev ju i TS att jag inte stör mig på dte men att det gör mig mest besviken på mänsligheten och blir inte dte minsta svartsjuk. Snarare känner jag mig stolt att ha respekt nog att inte visa brösten för alla karlar på stranden och enbart för min älskade. Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden....
    varför skulle han det? jag skulle bli rädd om min man hade så starka åsikter om min kropp.
  • varfördåför
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-19 12:09:51 följande:
    Därför att han kanske inte vill att andra gubbar sitter och kåtar på mig? Han älskar mig över allt annat, men han vill ha mig för sig själv och det får han så gärna.
    han kanske inte vill? det ska väl han skita fullständigt i? han kan önska att du inte.. men blir han förbannad så är han fel ute och tycker du att det är gulligt så blir jag orolig för dig.
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:23:43 följande:
    Det förvånar mig inte om det finns karlar som går igång på niqab faktiskt. Det finns folk till det mesta. Det bästa vore kanske om alla kvinnor hölls inlåsta i en källare. Så att ingen rånkar!
    finn sju män som helt uppenbart tänder på kvinnor inlåsta i källare också så det funkar inte häller tyvärr..
  • varfördåför
    varfördåför skrev 2011-05-19 12:25:36 följande:
    finn sju män som helt uppenbart tänder på kvinnor inlåsta i källare också så det funkar inte häller tyvärr..
    fins ju män....!   inte finn sju män :-P
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:31:33 följande:
    Hahahaha det såg jag inte först men det var ju hysteriskt kul. Då är det lugnt. De är inte så många
    nää.. det blev väldigt få men jag tror det finns betydligt fler än sju, men om inte annat så hade väl bara tagit typ fem st som det stått om i media vilket betyder att det ändå är två stycken kvar..
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:34:48 följande:
    Nu kommer jag att drömma mardrömmar
    ää.. ha toppen på dig så lämnar de dig ifred.
  • varfördåför
    Mariohn skrev 2011-05-19 12:36:47 följande:
    Ja. En vadderad. Folk blir satans arga om man råkar frysa lite och fresta omvärlden med napparna!
    mm.. sådant bör folk skriva trådar om på fl tycker jag..
Svar på tråden Varför sola topless?