Inlägg från: Bellalella |Visa alla inlägg
  • Bellalella

Varför sola topless?

Det är självkalrt upp till var och en men själv skulle jag aldrig göra det..
    Jo..på min balkong där ingen ser..inte för att jag har nåot att dölja, jag har en riktigt fin kropp men det är mest för att jag vill hålla mina bröst för mig själv, de är för mig och min partner och inte för alla andra... 

De som solar topless tror jag gör de mest för att synas, för uppmärksamhetens skull. 

• Bellalella
    MattiasH skrev 2011-05-20 09:08:00 följande:
    Jag kan tycka att var sak har sin plats.

Om någon är topless i matbutiken eller på restaurangen, kille som tjej - då tycker jag att det är fel plats.

Men på stranden är väl halva poängen att ha lite mindre kläder på sig och njuta av värmen?
    Stranden är ju också en plats där man får räkna med att folk har mindre kläder på sig än inne i stan.

Jag har svårt att förstå hur man orkar gå och irritera sig på alla som inte gör som man själv gör, gillar man inte nakna eller halvnakna kroppar så kanske det finns bättre ställen att vistas på?

Och blir man ständigt arg på alla människor omkring sig som gör "fel" då kanske man har det bättre på en öde ö någonstans? :)
    Jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat svar från en man ;)
  • Bellalella
    MattiasH skrev 2011-05-20 09:08:00 följande:
    Jag kan tycka att var sak har sin plats.

Om någon är topless i matbutiken eller på restaurangen, kille som tjej - då tycker jag att det är fel plats.

Men på stranden är väl halva poängen att ha lite mindre kläder på sig och njuta av värmen?
    Stranden är ju också en plats där man får räkna med att folk har mindre kläder på sig än inne i stan.

Jag har svårt att förstå hur man orkar gå och irritera sig på alla som inte gör som man själv gör, gillar man inte nakna eller halvnakna kroppar så kanske det finns bättre ställen att vistas på?

Och blir man ständigt arg på alla människor omkring sig som gör "fel" då kanske man har det bättre på en öde ö någonstans? :)
    Men jag tycker du ahr rätt..

• Bellalella

Men jag tycker...

Fina flickor döljer sig...de ofina gör det inte..

jag är en fin flicka ;) 

• Bellalella
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-20 10:02:44 följande:
    Varför jämnställer många kvinnor sina bröst med sitt könsorgan?
    Är att visa brösten är lika illa som att visa framstjärten??, sen att det egentligen grundar sig i dåligt självförtroende och att dom som retar sig på yppiga toplessbadande 20åringar oftast inte har samma spänst i bröstregionen längre.
    Säger mannen... ;)
  • Bellalella
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 10:34:29 följande:
    Joo... men jag kan verkligen inte förstå vitsen med att kolla sexuellt på andra då man älskar någon. Kan du förklara det för mig? Eller ni kanske lever i någon halv-kärleks-relation?
    Undrar jag med..
  • Bellalella

Det är inte anständigt att visa brösten på stranden framför andra helt enkelt..
    Musen är något du tänder på, brösten lika så..och så ahr vi "poppis" som man tänder på med..

Varför inte klä av sig helt nakem när man ändå hålelr på?
    Varför solar inte männen helt näck? Jag tänder inte på alla snoppar heller..bara min partners!  Men det betyder inte att killar ska fläka ut sig heller, det äör inget jag vill se ÄVEN om jag inte tänder på`t, för det för inte anständigt.

Och de gör det inte..för det är inte anständigt..om bara all kvinns kunde först det med..

Ne..det är de oanständiga, ofina flickorna som vill visa upp sig som gör det..de andra  gör det inte ;)

Svar på tråden Varför sola topless?