Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

Varför sola topless?

HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:52:25 följande:
    Hehe smärta är en högre from av njutning har jag läst Drömmer
    det som inte dödar härdar.. "hej vi är ett gäng härdade människor som vill ha ett bord för 6 tack"
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 15:09:23 följande:
    Det finns väldigt många länder vars befolkning vill lära sina barn att nakenhet är fel, oavsett religion.
    Sverige är uppenbarligen ett av dem..
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 15:13:20 följande:
    Jepp, inte så mkt bättre än resten av världen alls faktiskt. Allt är ju tydligen sexuellt och snuskigt nu för tiden.... Perverst när syskon av olika kön badar ihop och familjebastu, hua mig!!!!

Vi kommer nog gå under imorgon ändå, tror att vi kanske kan förtjäna det ändå!   Tyst
    tror att vi kanske har orsakat det..
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 15:13:44 följande:
    Nej jag sa att jag skulel aldrig dumpa min man ifall han ansåg att jag inte borde sola topless. Då har jag hellre bikinidelen på för så stor grej är det inte. Jag har derimot rätt korta klänningar som kan sticka i andras ögon men de bryr jag mig inte ett skvatt om.
    jag skulle inte lämna min man häller, jag skulle sola topples alla dagar hela sommaren oavsett väder i prottest mot att han tror att han kan bestämma en sådan sak om mig. och då solar jag ju inte topples ivanligaffal ens.
  • varfördåför
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 15:17:35 följande:
    Okej men det är du det. för mig är det en skitgrej som jag kan vara utan. Men skulle han börja protestera mot sättet jag klär mig på då är det en annan femma, för jag har alltid klätt mig såhär t.om innan jag träffade honom så att han helt plötsligt skulle komma nu och börja snacka skulle vara ett problem,
    men båda handlar ju om sättet du klär dig? jag vill ju ha rätt att ändra sättet att klä mig också? jag avr punkare då jag träffad emin man och jag vill inte klä mig så nu därför har jag bytt klädstil, det är mitt val, presis som att det vore mitt val att sola topples. för mig är tex jämlikhet en skitsak eftersom jag är hemmafru och min man är en mansgris, men jag fattar ändå dem som strider förs ina rättigehet, jag stödjer ändå deras kamp trotts att jag har valt en annan väg. Alla skall få välja själva vad de gör med sina liv sålänge man inte försör för någon annan och det gör man inte då man solar topples.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 15:20:09 följande:
    Kan vara, stackars alla andra som få dö för våra synders skull.. Men jag hade iaf roligt, du med???
    jepp.. det såg jag iaf till att ha
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 15:24:34 följande:
    Jag skulle nog också göra sådär, även om jag hade hatat att sola topless så skulle jag av princip gjort det så fort jag kunde!
    ja, eller  hur, det är en principsak för att det gäller MIN kropp, ingen annan än jag bestämmer om MIN kropp..
  • varfördåför
    Wizzle skrev 2011-05-20 15:38:22 följande:
    Är du fem år eller? Du förstod vad personen menade så sluta upp med mobbningen tack. Annars en mycket trevlig debatt...

Själv anser jag att det är fritt fram att visa brösten på standen. Jag skulle inte vilja det för mina bröst är privat för mig. Men det är MIN åsikt. Jag kan förstå att vissa som har en mindre liberal syn på kroppen och sex anser det vara stötande. Men då får ni faktiskt acceptera läget och sola hemma.  
    vem skall acceptera? kändes lite luddigt fär i slutet?
  • varfördåför
    dawkins skrev 2011-05-20 16:37:59 följande:
    Jag skulle inte uppskatta om min sambo solade topless på en allmän strand etc. och hon skulle respektera om jag inte ville det. Jag är ju för fan kille själv, så jag vet nog fan vad vi killar fantiserar om när vi ser en topless tjej, så därför uppskattar jag inte om min sambo skulle slita av sig bikiniöverdelen. Men ni andra tjejer, gör det, för jag och alla andra killar gillar att flukta på tuttar och fantisera om att sätta på er. Hårda ord, men så funkar vi grabbs. Visst, det finns säkert något undantag, men ingen som jag träffat..
    din tjej får inte bestämma över sin kropp men du får fantisera om att sätta på andra kvinnor?! vilket underbart förhållande ni måste ha.
  • varfördåför
    Wizzle skrev 2011-05-20 16:38:47 följande:
    De jag menade var att de som stör sig på bröst vid stranden får sola hemma kanske? Där finns det ju inte så mycket bara bröst?
    ok, blev förvirrad av alla dom och man osv.
Svar på tråden Varför sola topless?