• inze

Webhallen och deras metoder

mrfocus skrev 2011-05-23 16:53:49 följande:
    Ja jag kan inte förstå vad det är som är så bra.
    För mig så kommer de på första plats om du vänder på tabellen.
    Alltså sist av alla.
    Ska aldrig handla mer där någonsin.
    Det är din uppfattning och då är det kanske inte så konstigt att du inte vill handla där mer. Men det är det ju inget som tvingar dig att göra heller. Finns massa andra butiker som du kan välja mellan.

Jag har själv handlat massa gånger från Webhallen och det har aldrig varit några problem med något.  Fungerar bra både om man beställer och får hemskickat och när man själv hämtar i butik. Nu har vi bara haft fel på en sak vi handlat där, en extern hårddisk, men det var inga problem med att få den utbytt. Saker som man ångrat har man fått lämna tillbaka utan knorr. Ett skrivet kvitto om budet som hämtade varan missat att be om var inga problem att få ut vid nästa besök i butiken. Trevkig och kunnig personal i butikerna och de jag haft att göra med via telefon någon gång.

Så jag tycker Webhallen är en bra butik och jag kommer att handla där igen om jag behöver något.
  • inze
    mrfocus skrev 2011-05-29 12:00:44 följande:

Ja det ska ju du inte bry dig om i detta fallet.

Nu är det så att detta är ett avslutat fall och den här tråden är stängd.

Låter som ett bra beslut i det här fallet.
  • inze
    mrfocus skrev 2011-06-06 19:08:35 följande:

Ja vad kan du rekomendera då om det nu inte kostar något och ringa då?

Kan ju tala om för dig med att jag satt och väntade upp till en kvart innan jag fick prata med någn de flesta gånger jag ringde.

Bara för att den oändliga tråd i alla fall bara fortsätter kan jag ju säga att jag har ett abonnemang där samtal till fasta telefoner bara kostar i uppringningskostnad d v s under kronan oavsett hur länge jag sedan får vänta på att nån svarar elelr hur länge jag pratar med någon.
  • inze
    mrfocus skrev 2011-06-07 06:41:15 följande:
    Du menar då att jag ska byta abonemang för att jag ska ringa till det där företaget?
    Det har jag ingen anledning att göra utan då får de ju betala det som det kostar.
    Det sa jag väl inget om men du undrade ju över vad man kunde ha som inte kostar så mycket som du tydligen får betala för att ringa med ditt abonnemang och då gav jag ett exempel på att det finns abonnemang som kostar mindre.
Svar på tråden Webhallen och deras metoder