• EFI

Webhallen och deras metoder

mrfocus skrev 2011-05-26 17:43:50 följande:

Ja men det valet är ju ditt då och tycker du så så är det ju bara och handla där.

Jag tycker absolut inte som du och då handlar jag inte där för att jag tycker det är ett skitföretag som baar är ute efter att tjäna pengar och inte vill ha nån kundrelation alls som de gör.

Jag hoppas verkligen att du inte tror att man kan basera hur väl ett företag fungerar bara ens egna negativa upplevelse... Kan du inte bjuda in en representant från Webhallen så att vi kan få höra även deras syn på saken?!

• EFI
    mrfocus skrev 2011-05-26 21:43:08 följande:
    Du jag ska inte befatta mig med deras verksamhet något mera alls och ännu mindre prata med dem ska jag säga dig så det får den som tycker det är av intresse göra då.Jag bryr nmig inte för 5 öre för de gör inte rätt för sig alls.
    Då kan du inboxa mig uppgifterna, så gör jag det. Jag har svårt att sätta min tilltro till ett ämne utan att först ha hört alla berörda parter...

• EFI
    mrfocus skrev 2011-05-26 21:50:38 följande:

Det är väl bara och skriva till dem och fråga då så får du väl se vad de säger.

De säger väl precis som dem brukar att det har väl blivit en missuppfattning i vanlig ordning och vi gör aldrig fel och erkänner inte om vi har gjort fel för vi gör aldrig fel utan har jämt rätt.

Jag ska aldrig ha nåt mer med dem ooch göra iaf.Vill inte höra deras namn heller för den delen.

WEBHALLEN!!! Flört

• EFI
    mrfocus skrev 2011-05-27 17:51:59 följande:
    Ja en del har ju taskig smak iaf det har jag märkt!!!!
    Taskig smak? Inte alls, jag har likt 95% av webhallens kunder aldrig haft några problem med dem.
    Apple user since 1987
  • EFI

Nu är i alla fall Webhallen underrättade, vi får väl se om de tycker det är lönt att komma in i tråden och lägga fram sin sida av ärendet. Glad

Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-05-28 20:10:59 följande:

Ja du jag skiter i vad de säger det är ett avslutat kapitel nu för länge sen med det företaget.

Och deras kundrelationer och det de gör och säger till fol

Men snälla du, om du nu skiter i det, varför startade du då tråden?
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-05-29 12:00:44 följande:

Ja det ska ju du inte bry dig om i detta fallet.

Nu är det så att detta är ett avslutat fall och den här tråden är stängd.

Inte vad jag kan se och det är bara moderatorer som kan stänga trådar. Det låter mer som om att du inte har några egentliga argument att komma med, mer än att just du blev missnöjd med företaget. Att du nu börjar bli otrevlig även mot mig i den här tråden, gör mig ännu mer nyfiken på hur du bemött webhallen...
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-05-31 20:07:48 följande:
    om det vore hela sanningen så kanske det var bra information.
    Nä för hela sanningen är det bara du som sitter på gissar jag?!
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-06-04 10:29:37 följande:
    Ja men det var väl bra att det var så då att ni är så nöjda men det är inte jag iaf och kommer aldrig och vara det heller för det här skitföretaget som ljuger och och pratar massa de inte håller sen.
    Vi har förstått att du tycker det. Personligen får jag uppfattningen att du är en kverulant och på så sätt blir jag inte lika förvånad av tråden.
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-06-04 18:57:53 följande:

Ja du ska vetta att jag har aldrig klagat på något jag har köpt föörut och har även handlat från det hhär företaget med.Men så som de har gjort nu så har jag tappat förtroende för dem helt så enkelt är det.

Och inget annat kan jag väl tilllägga då!

Du menar att du nu har inkommit med alla dina krav till företaget, och de har inte hörsammat någonting?!
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-06-05 20:06:27 följande:

Ja och varför skulle jag tala om det för dig då?

Det är väl inget jag behöver skkriva här och till dig?

Varför i hela fridens namn skapade du annars tråden? Sen behöver du inte vara snäsig mot oss som faktiskt tar oss tid och lyssnar på dig.
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-06-06 10:07:30 följande:

Ja men jag behöver väl inte tala om allt i detalj för dig utan nu har du ju fått reda på det du vill och du säger ju att det inte är så ju så varför tjafsa om det då?

Sen så är jag inte otrevlig och snäsig mot nån alls för varför skulle jag vara det?

Det du skriver uppfattas snäsigt och då är det så det är. Du får inte glömma bort att det är den som sänder ett meddelande som bär ansvaret för hur det uppfattas, inte mottagaren.
    Apple user since 1987
  • EFI
    mrfocus skrev 2011-06-06 19:07:11 följande:

Men då behöver du ju inte läsa dem något mera då när du har fått ditt svar att det är jag som har gjort fel enligt dig.

Och webhallen är så bra och handla hos.

Goddag yxskaft.
    Apple user since 1987
Svar på tråden Webhallen och deras metoder