• Grönöga

Äggdonator... en undran...

Du kan gladeligen få hur många ägg av mig som du behöver. Om du kan lyckas övertala Huddinge om att vi får fler än ett landstingsförsök ivf om det skulle behövas. Påbörjar själv ivf till hösten så rent tekniskt sett kan du få ägg redan då. Eller ja, blodprover från mig måste visa ok efter 6 månader. Man kanske kan frysa embryon fram till 6 månader och är mina blodprover ok då göra ett FET på dig. Men om de ställer upp på det är en annan fråga. Men fråga iaf.
    Hjälper du mig hjälper jag dig
    Ingen tvekan!

• Grönöga

Könsceller får bara sitt eget landsting och det regionssjukhus man tillhör hjälpa till med. Dvs inga privata kliniker gör detta. Undantag Umeå och ev Malmö rmc. Möjligtvis att privata kliniker hjälper till med provtagning inför utlandsförsök.

Ts
    Tänk på att svenska donatorer ej är anonyma vilket de nästan alltid är utomlands (om ni inte har en egen känd donator med er)
    Om ni vill att syskonen ska ha kommit till med samma bakgrund då är ju det värt att tänka på.

• Grönöga

Fast jag menar naturligtvis som korsdonator. Det trodde jag var underförstått. Och det var väl precis en sån hon "efterlyste"?

• Grönöga

Ja tanken med att ha en korsdonator är ju anonymiteten. Så då förstår inte jag vad du menar.
    Första paret i kön får ägg av mig. Och ts får då det andra parets ägg, typ.

• Grönöga

Finland har endast öppna donatorer om det hjälper något mot våndan?
    Vet att icke anonyma spermier kan man shippa från tex Danmark till landet man gör behandlingen i. Borde ju funka lika med ägg.
    Tex Tjeckien o Polen är billiga på att göra infertbehandlingar. Shippa ägg från Finland till Polen så kommer du nog ner i pris lite. Kolla iaf!
    Annars står min hjälp till förfogande fortfarande.

Svar på tråden Äggdonator... en undran...