• Anonym (Panik)

Bruksanvisning vårtmedel

Jag har vårtmedelstark DnE hemma o köpt på apoteket hur ska jag göra bruksanvisningen är borta o jag sökte på fass fanns inte där någon som vet??

• Svar på tråden Bruksanvisning vårtmedel
  • Anonym

Prova Pleurocaps mot vårtor.
    3x4 dagligen åt jag i ca 6 veckor.
    Vårtorna har inte kommit tillbaka.

• Malena123

Vi kan rekommendera även Pleurocaps mot vårtor.

Efter år av frustrerande, smärtsamma, plågsamma och obehagliga behandlingar av dotterns handvårtor hittde vi Pleurocaps! Nu efter 2 månader  finns inga synliga märken kvar av en enda av de ca 12 envisa vårtorna som hon hade under lång.

Vi är så lyckliga över att eländet är över och att vara vårtfria.

• Anonym (Panik)
    Malena123 skrev 2011-06-18 18:50:10 följande:
    Vi kan rekommendera även Pleurocaps mot vårtor.

Efter år av frustrerande, smärtsamma, plågsamma och obehagliga behandlingar av dotterns handvårtor hittde vi Pleurocaps! Nu efter 2 månader finns inga synliga märken kvar av en enda av de ca 12 envisa vårtorna som hon hade under lång.

Vi är så lyckliga över att eländet är över och att vara vårtfria.

Vart hittar jag det för det där jag köpte var ju sånt pill o så lossnade det så mycket skinn de var ingen höjdare lär jag säga fler tips mottages tacksamt!!
  • josssan84

Finns det nån åldersgräns på användning av dem? min son har två vårtor som vi ej blir av med. han är 8år!

• Malena123
    josssan84 skrev 2011-07-26 10:31:00 följande:
    Finns det nån åldersgräns på användning av dem? min son har två vårtor som vi ej blir av med. han är 8år!
    Ingen åldersgräns. Man kan börja med halva dos och sedan öka i fall det inte händer något.
    Köp minst två paket.
Svar på tråden Bruksanvisning vårtmedel