Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

Snabbis - eller näe...

förklara att det är viktigt för dig med närhet och sex. trötthet är ju en bra grej att skylla på....men håller inte i evig tid.ni har ett barn som sover om natten...så det är inte problemet. man får prioritera i sitt liv...vad är viktigt för just mig. slötitta på tv om kvällen...sitta vid datorn eller ha sex med sin käresta. jag har valt sex framför tv och dator iaf.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • redneck girl

nä att bara stänga tv:n tror jag inte på. och jag har inte skrivit om ultimatum heller. menar att om karln nu är så svårt trött....kanske han får prioritera lite. och det måste väl gå att säga till honom utan att det ska ses som tjafs.

Anonym (Trött man) skrev 2011-05-20 12:40:27 följande:
    Ja det hade ju jag med valt Flört men jag tror inte på att ställa ett sånt ultimatum (antingen sex eller så stänger jag av tv:n) eller att säga att han inte prioriterar sex - det blir bara bråk. Det är det som är så svårt. Tror inte han tänder på att jag tjatar om sex, jag vill ju att han ska vilja inte "ställa upp".
  • redneck girl

har det hänt något på hans jobb? kan han ha någon annan?

• redneck girl

ja tror det är svårt om man bara lägger det på hyllan och tror att vips ska det komma. lite triggande behövs nog. skyller han på att han inte duschat ...led in honom i duschen och agera "tvätterska"...sex föder sex...så är det oftast.skicka små snuskiga sms,mms eller något under dagen....spinn på det. så lätt att folk glider ifrån varandra .....har han någon vilja till att det ska fungera så försöker han vara lite påhittig iaf.

• redneck girl

panik i duschen? det är väldigt eggande att ställa upp gubben sin på alla fyra och tvåla in;) eller bara smeka och tvätta hans kropp. tvätta och smeka kulorna och baken...lite fint...låta händerna vandra....och det glider bra med tvål;) två nakna kroppar och varmt vatten....en snabbis där inne är inte heller fel. man måste våga släppa taget och njuta. hoppas han vill släppa dig in i badrummet.lycka till med smset......

Svar på tråden Snabbis - eller näe...