• Marjolijn

Finns det NGT från Tvshop som FUNGERAR?

Funderar på om det finns något träningsredskap som någon VET fungerar bra från Tv shop..vill nämligen ha ett men vet inte vilket jag ska köpa..

• Svar på tråden Finns det NGT från Tvshop som FUNGERAR?
  • Nyfiken gul

mycket bättre om du går till en vanlig sportaffär o själv provar ut ett som funkar bra för just dig... träningsredskap är personliga o ska helst provas innan inköp...

• Marjolijn

OKii..men hittar inte ngt i affärerna direkt..finns mest träningscycklar bara..Får la ge mig ut och leta bättre!!

• CamoMillan

Om du vill köpa dom billigare så finns dom på tradera iallafall. Jag har köpt en magic Bullet där fät 400. Helt ny. Dom har även Sauna Belt och dom där vibratorgrejerna mm.

• CamoMillan

Med vibratorgerejerna menar jag dom där som ger muskelträning...Hehehe

• Jessica K

Jag köpte Sauna Belt på tradera (helt ny) för 165:- (inklusive frakt). Men har inte riktigt kommit fram till ifall det fungerar alls. Men lite varmt och skönt blir det allt. Men inte svettas man som de gör på reklamen *skrattar*

• CamoMillan

Sök på den här säljaren : 24HShop

• Jessica K

precis Samma som jag köpte ifrån.

• Vaja

Vi har köpt TotalGym 1000. Min man tränar på den nästan varje dag och den ger verkligen resultat. Rekomenderar den mer än gärna. Man kan bygga muskler med grejer från tv-shop. Jag har tidigare varit skeptiskt till att köpa genom dom, men har nu ändrat mig

• Lady Namárië

*flinar* Och att de säljs billigt på Tradera säger kanske en hel del om hur de fungerar...

Allvarligt talat, jag tror inte att något av de där superredskapen fungerar. De blir förmodligen dyra dammsamlare. Den enda TV-shopprodukt som jag hört något positivt om är Winsor Pilates-DVD:n. Och den är faktiskt bra!

• Lady Namárië

Jessica K--> Saunabelt förbränner INTE fett. Däremot förlorar du kanske lite vätska eftersom du svettas.

• Marjolijn

Jaa asså jag e inte ute efter dom dära..sauna betl o dom dära..Utan dom "riktiga" redskapen...Ska söka på tradera ialafall..tack för tipset CamillaN!!

• Jessica K

Vaja: Vad tränar den maskinen? Allt?

• Marjolijn

Vaja..Köpte ni den från Tv shop eller tradera?

• Vaja

Vi köpte den på Tvshop.

Tränar nog det mesta på kroppen och man använder kroppen som motstånd. Beroende på hur man höjer skivan man ligger på, ju högre desto tyngre.

• riot

Rullgrejen från tv-shop som man skjuter framför sig liggandes ner, som ett hjul ungefär och som också finns att köpa lite varstans funkar skitbra!
    Fick träningsvärk efter bara några gånger och kände mig genast starkare.
    Orkade dock inte fortsätta med den, jag är lat. Men den funkar helt klart!

• Gumlan

allt jag testat från tv shop funkar men ja har ju itne testet trädningsgrejer...

Svar på tråden Finns det NGT från Tvshop som FUNGERAR?