• Anonym

Träffa nya vänner på nätet?

Har hört någonstans att man kan träffa vänner på nätet typ som nätdejting fast med vänner istället, är det någon som känner till det och var hittar man i så fall en sådan sida?

• Svar på tråden Träffa nya vänner på nätet?
  • Anonym

vildawebben.se finns möjligheten att söka vänner irl
    Här är det en hel del som har träffat nya vänner.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-21 16:13:09 följande:
    vildawebben.se finns möjligheten att söka vänner irl
    Här är det en hel del som har träffat nya vänner.
    Tack, gick in där och kollade men det verkar bara som man kan söka kärleken? Men kanske att man kan skriva till någon singel tjej och fråga om hon vill ha fler vänner?
    Är ny skild och vill inte hitta käleken på länge Men vill ja nya vänner
  • Anonym
    En Åsa skrev 2011-05-21 16:22:51 följande:
    Har du provat här på FL? Jag har träfffat vänner här.
    Nej, jag har inte testat det riktigt, hur gjorde du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-21 16:17:25 följande:
    Tack, gick in där och kollade men det verkar bara som man kan söka kärleken? Men kanske att man kan skriva till någon singel tjej och fråga om hon vill ha fler vänner?
    Är ny skild och vill inte hitta käleken på länge Men vill ja nya vänner
    Du kan ställa in att du söker vänner IRL då öppnar du upp för både tjejer och killar.
    Jag uttryckte mig lite dumt, jag menade också att här på FL har flera hittat nya vänner. Det finns trådar av typ "vi utan vänner" och även de som är samlade efter boendeort.
    Eller varför inte starta en egen tråd där du kan berätta vilken typ av människor du skulle vilja umgås med.
  • En Åsa
    Anonym skrev 2011-05-21 16:25:08 följande:
    Nej, jag har inte testat det riktigt, hur gjorde du?
    Jag gjorde så att jag startade en tråd och eftersökte fler som var gravida samtidigt som jag i min stad. Vi blev väldigt många som umgicks till och från från den tråden under föräldraledigheten men 3 av dom umgås jag emd fortfarande. Det var 3 år sedan jag startade den tråden. Jag har sett flera trådar där folk eftersöker vänner i sin stad bara, utan att ha något direkt gemensamt också.
  • feliis

Var bor du? :) Jag är nyseparerad med ett barn och har precis flyttat till en ny stad, så jag vill också ha lite vänner :)

Svar på tråden Träffa nya vänner på nätet?