SoA
Hej, vill bara säga att jag har nu läst igenom hela tråden och det tog mig en liten stund
Men oj va kul det var
Hej, vill bara säga att jag har nu läst igenom hela tråden och det tog mig en liten stund
Men oj va kul det var
Kan bara tillägga att det ju givetvis är min favvo-serie, men jag har inte sett hela S 3, missade typ de 2 eller 3 sista avsnitten och kan inte hitta dom på ett vettigt sätt... Känner mig lätt knäckt över detta tragiska öde och bannar mig själv hårt för att jag lyckades missa dom.
Det var så sjukt, för en fredga-kväll när jag satt o kikade så fick jag för mig att det var säsongsavslutning, vet inte vad jag fått det ifrån men jag var helt 100 på det, men såklart hade jag fel och missade resten av säsongen!
Med text? Jag tittar ii sängen och har en liten tjej i mitt sovrum som vaknar om jag har för mycket ljud på datorn...
Längtar tills hon ska få flytta in i sitt rum
Jag gillade det inte heller i början men hade fått boxen gratis så jag kände mig tvungen att kika, efter typ tre avsnitt var jag fast
Nu har jag mina avsnitt på gång Blir ingen sömn inatt då alltså
Jag tycker att clay ser precis ut som stora stygga vargen
Lite besviken på att Otto inte fick vara med i omröstningstråden
Nej, jag hade då verkligen inte valt honom... Men eftersom att Unser var med så tänkte jag att det kanske inte bara var "aktiva klubbmedlemmar" man fick ligga med
Jag trr helt uppriktigt inte att NÅGON hade valt honom, han ser så creepy ut!
Jag hade ju ine velat ligga med varken Unser eller Otto, men jag tycker nog att Otto är den som ser creepy ut. Unser ser bara ut som en gammal farbror med sur andedräkt...
Det finns faktiskt inte sådär hysteriskt många som jag hade kunnat tänka mig att ligga med i serien, bara ett par tre stycken så där...
Nu har jag sett klart s 3, och va faán! Jag tror iallafall att jag fattade rätt, men jag är ju rätt trög... Men Gud vad spännande allt är Jag längtar så att jag tror jag dör tills nästa säsong!
Usch, tittade på det sista klippet och blev alldeles full av saknad Får nog glo om säsong ett och två så fort jag flyttar hem...
(bor borta nu, för vi håller på att renovera hemma...)
Jag måste bara få göra ett litet instick i eran spännande diskussion (jag tycker att man behåller ungen och så hoppas man på att den är lik någon senare, typ oerhört tätsittande ögon eller grymt bred käke eller liknande )
Hur som helst ville jag bara tillägga att jag kikat igenom s1 och är på s2 nu igen och inser att jag nog är lite kär i irländarens pojk, Eddie eller vad heter han?
Jag gillar bara småpojkarna i denna serien märker jag
Jo en mes men oj så fin, och en härlig irländsk dialekt usch vad jag är knäpp, jag som alltid gillat "bad boys" men i soa så är det half sack och Eddie som får igång mig
(och självklart juice och dessutom happys röst
)
Oemotståndlig
Men av ngn sjuk anledning så är ändå half sack den som skulle få mig på rygg han är så tafatt på ett jäkligt charmigt sätt
Jag såg det igår och skrattade också högt i min ensamhet
Tack för tipset om half-sack.
Några tankar om detta kanske? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13286823.ab
Ja lite skeptisk känner jag mig... Men han kanske gör succe?
Tills den börjar sändas i USA?