SoA
Nu är det äntligen snart dags
Nu är det äntligen snart dags
Jag skulle inte kunna hålla mig, kan tilläga att jag har sett det......
EmmaU: jag skulle nog också vänta då, vilken otur han hade, hoppas att allt gick bra ändå
Trollkarl: precis, dock fick jag bara se halva sen kommer sonen med en leksak som låter så mycke som möjligt, så mamma inte kan titta... hmmmm.
Nu har jag sett det
Har också sett tredje avsnittet= jätte bra, händer mycke nu
Nu är nästa avsnitt hemma så nu ska det tittas (om sonen går med på det)
Nu har jag sett avsnittet 2 ggr= jätte bra avsnitt.
jag spoilar inge innan ni har sett det men hmmmm
Äntligen någon som sett det, hihi.
arg på Juice - vannsinig, varför är han så dum
grrrrrr
Nu har jag sett nästa avsnitt och jag säger bara: noooooooo va gör han.......
Vågar inte spoila ifall någon inte sett det
Nu ska jag sätta mig och titta på avsnittet så jag återkommer
Usch va arg man blir, clay grrrrr.
men håller med om kvicktänkt -vad han än heter-, sen att poliserna åt det hmmmm.,
Jag kommer inte heller att kunna se det innan kvällen då dottern ska till tandläkaren på fm sen är det full rulle tills mannen kommer hem men då smiter jag upp och tittar.......... längtar
Tack att jag får spoila hihihi
Nu ska jag äntligen få sätta mig och titta.........
Nu har jag sett det och oj va det hände mycke man inte var beredd på, men att vänta nästan ett år för att få se fortsättningen känns ju inte lika roligt men jag brukar ju hinna se alla säsonger några gånger.........
Började leta efter en scen i säsong 2 och det slutade med att nu har jag snart sett hela säsongen och helt glömt bort vad jag ville se. ........... men jag har ju sett mycke bra
Mamma SL: kan du inboxa mig med?
Det var ett jätte bra avsnitt men håller med dig passionsfrukt mera Juice och happy
Har läst på twitter vad som händer, laddade hem det i morse men har inte klarat av att se det än