Inlägg från: Lily of the Hollow |Visa alla inlägg
  • Lily of the Hollow

SoA

varfördåför skrev 2011-10-30 20:19:11 följande:
    och jag såg bara pegg bundy då jag började se SoA
    Haha samma här. Störde mig som tusan!
    Nu är det mer ombytta roller där =) 
  • Lily of the Hollow
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 19:06:31 följande:
    Ja blir det nåt löjligt antiklimaxavsnitt så blir jag förbannad! Senaste The Walking Dead var ett sånt, bara en massa blablabla rädda vår son blablabla we must have the medical equipment now blablabla halva gänget hänger vid motorvägen. GET ON WITH IT!
    Ellerhur!
    Det innan sista var det iaf spännande slut på, nu har det i princip bara handlat om ungen.. Håller med dig. Get on with it!

Ikväll blir det SoA när sambo kommer hem från jobbet. Spännande spännande =) 
  • Lily of the Hollow
    Bordeaux skrev 2011-11-13 15:54:49 följande:
    Jag lever i tron att det är förbjudet att slå sin old lady så jag hoppas att Clay råkar riktigt illa ut i nästa avsnitt.
    Jag med! *Hoppas*
  • Lily of the Hollow
    Passionsfrukt skrev 2011-11-14 07:24:51 följande:
    Fast klubben kan behöva Clay ännu, tills de fixat allt sitt *** med mexikanerna och så... det kan hända dom sparar hans liv tills dess.
    Eller så använder de honom lite klyftigt för att göra slut på affären med kartellen. De kan nog slå sina kloka huvuden ihop och hitt på nåt =)
  • Lily of the Hollow

Ska också kika ikväll.. Har även ett Walking Dead-avsnitt att se =) Serier ftw!

Min sambo sa "3 avsnitt kvar?! Kommer han aldrig dö den där jäveln?!"  

• Lily of the Hollow

I söndags såg jag ett par i 30-års åldern som båda bar både t-shirts och hoods med SoA-tryck på Lite som när äldre par går runt med matchande träningsoveraller eller vindjackor. 

• Lily of the Hollow

Men gud!! Kan knappast vänta till ikväll!

• Lily of the Hollow

Haha, will do! På G ner nu....

• Lily of the Hollow

Ja vilket jäääkla slut! Men i övrigt ett bra avsnitt

• Lily of the Hollow
    trollkarl skrev 2011-11-29 15:11:29 följande:
    @ varför

Det släpps imon runt 5-6 på morgonen..
    åh jag som antagligen (förhoppningsvis) är på väg in och ska föda barn inatt. Vilken asdålig tajming
  • Lily of the Hollow

Passionsfrukt - Känner lite "herregud-känsla" själv faktiskt! Tack =)

varfördåför - Haha, jag får ta i så jag kommer hem imorgonbitti! Sist jag födde fick jag stanna 6 dagar.. Då var det däremot bara Big Brother-final på tv så jag hade inte bråttom hem direkt =)

Svar på tråden SoA