Inlägg från: Quinna |Visa alla inlägg
  • Quinna

SoA

Linda1976 skrev 2011-11-11 16:10:30 följande:
    Vi kallar honom Boktipset. Ninaninaninanaaaa ninaninaninaaaaa..... Det är ju JÄTTELIKT
    Näe.
  • Quinna
    Linda1976 skrev 2011-11-11 16:27:35 följande:
    Skitockså... ni får googla
    Nej tack. Jag minns boktipset med glädje. Det ska ingen liten wannabee i skinnjacka få sabba!
  • Quinna

Var det bara jag som fick tårar i ögonen när Jax ställde sig framför Tara när mördarna i skåpbilen riktade kpisten?

• Quinna
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-13 23:45:42 följande:
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
    Sista avsnittet sänds 6-e december i USA.
    Så nej, det är inte det sista.
  • Quinna
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
    Och hon sa "by the hand of a son".
  • Quinna
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-14 00:04:08 följande
    Letar frenetiskt efter den rätta repliken på nätet, men hittar ingen. Vart har du hittat den?
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
  • Quinna

*Suck*
  • Quinna
    trollkarl skrev 2011-11-16 10:44:27 följande:
    The shit just took the wrong turn Down highway hell!!!

Ett nagelbitande avsnitt med rejäl cliffhanger!!
    Har du automatisk nedladdning eller?
  • Quinna
    trollkarl skrev 2011-11-16 18:27:48 följande:
    @ quinna

Nä men det släpps mellan 04-06 på morgonen. Så jag drar den med hög hastighet redan till morgonkaffet i min dator o kör den rätt i min tv från datorn.
    HTPC i bokhyllan
    Najs stuff alltså! 

Ska se det ikväll.
  • Quinna

Det är väl klart att Jax dödar clay. 

Svar på tråden SoA