Inlägg från: Buscemi |Visa alla inlägg
  • Buscemi

SoA

Mamma SL skrev 2012-06-09 09:24:24 följande:
    Säkert att det är okej för alla att jag skriver det?
    Eftersom det inte är en spoilertråd, så tycker jag att du ska inboxa sasty istället. 
  • Buscemi
    Passionsfrukt skrev 2012-06-17 16:02:51 följande:
    Det tycker jag är lite väl stört, jo Flört Själv måste jag betala min så det är nog bara att åka. Men jag är  bara borta en vecka, så man kanske hinner hem tills det börjar. Annars får man bara överleva...
    Eller så går det bra att se i efterhand? 
  • Buscemi
    xXMaLoXx skrev 2012-06-17 22:07:28 följande:
    Buscemi: Jag brukar samla på mig ett gäng avsnitt innan jag börjar kolla. På så vis så slipper jag bli irriterad över att jag måste vänta till dödagar innan nästa avsnitt^^
    Precis som jag då. Jag hatar att se ett avsnitt i veckan, när man kan vänta och se dom alla. 

Rätt maniska människor som vill avboka semestrar och ha sig bara för ett avsnitt.  
  • Buscemi
    Passionsfrukt skrev 2012-06-18 08:16:20 följande:
    ...eller skämtsamma människor som med glimten i ögat säger att dom funderar på att avboka sin semester pga seriestarten? As if I would...
    Men spara ihop flera avsnitt och se alla på en gång, det kan jag inte med. Vill se varje vecka trots att man måste vänta efteråt.
    Ja, jag skojade bara.
    Mamma SL skrev 2012-06-18 09:37:04 följande:
    Det får nog bli ett avsnitt i veckan för min del eftersom alla andra bra serier börjar däromkring också. Annars får jag sitta inne i veckor för att se allt jag samlat på mig, Dexter, American horror story, Revenge och Vampire Diaries åh kan vi inte hoppa över sommaren i år? 
     Håller med. Allt bra börjar i höst. Hur ska man hinna med? 
Svar på tråden SoA