SoA

jag såg conan the barbarian i hälgen.. uppenbarligen är clay i AoA pappa till chal drogo i GoT
oo.. har det skrivits i tråden..?! trodde att den hade dött ju
bara jag som inet vill veta.. och jag brukar ju vara nyfiknast av alla i världen, men jag är rädd att jag inte kommer orka se serien om någon av mina favvosar försvinner.. bättre att inget veta då
när i september? jag åker ju till utomlandet den 2a :-O
SoA, GoT, dexter och sista säsogen av house?! vet inet exkt då alla börjar om men det är dem jag följer iaf
det har släppts lite bilder och trejlers på fb, bla på opie :-*
det brukar bara dröja ung en dag innan det kommer med text
NUUUUUUUUUUU är jag i kapp och törs vara här och läsa.. såg avsnitt fem idag.. hoppas de lägger ner vapnen nu, tycker det är roligare då de är mer på hemma plan och finular..
vist ahr det avrit mycket tragiskt denna säsong, men tror det är en av de fydigaste vad gäller repliker också.. mycket roligt som sägs
och min älskling.. hmm, ha rju glömt hur man stavar hans namn, men om jag säger chibbs så vet ni vem det är iaf
han va fasen inte sexig i orange pyjamas har skrattat lite åt han ibland då han har skinjackan ihopdragen över gubbmagen, men detta var värre
men han är fortfarande nr1 dock
chibs är som alla skriver ovan.. snäll, omtänksam, ärlig och fin på alla sätt... + att han är den absolut sexigaste snubben i serien (sin gubbmage till trotts)
en av killarna som gjorde de där inbrotten saknar en fot, han ahde en metallfot, någn som sett någon annan som har en sådan i serien isf är det lätt att räkn aut vilka det var
och nu verkar jag ha missat en sexscen då jag inet såg veckan avsnitt?! måste nog skynda mig att fixa det