Inlägg från: aidj |Visa alla inlägg
  • aidj

SoA

Mammas Havanna skrev 2012-02-08 03:37:38 följande:
    Enligt deras Facebook sida är det bestämt att det ska iallafall bli två säsonger till :)
    oj, låter bra   hoppas bara de kan hålla samma standard
    *suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-02-25 08:38:56 följande:
    Nu ska vi även komma ihåg att njuta av den kommande sommaren och inte bara längta till hösten Flört Själv håller jag på blir tokig på all.jävla.snö som bara fortsättningsvis vräker ner... känns som om våren och sommaren aldrig kommer...
    I juli då det är 30 grader varmt, då kan vi börja fundera på september! Skrattande
    nu tittar vi ju på game of thrones, soa på 11an klockan 21 och game of.. klockan 22 på 1an.. kan det bli bättre sedan kommer nya säsongen av game of att ladda ner och innan vi vet ordet av så är SoA tillbaka
    *suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-02-26 21:13:38 följande:
    Såg GoT i somras... har ett par, tre serier jag följer nu, plus att jag i helgen började med Band of Brothers. Visserligen en miniserie på 10 avsnitt så när det är slut är det ju slut. Funderar på The Pacific men den hade visst inte fått lika bra recensioner... äsch, jag vet inte.
    Den som ändå slapp arbeta utan kunde sitta och glo på diverse serier tills all snö smält bort och våren är här! Dvs i cirka två månader... kan jag inte bryta benet eller nåt???
    Annars är det The Walking Dead, Once Upon a Time och House som gäller. Men de kommer ju bara ett avsnitt i veckan, på måndagar och tisdagar så det lever man inte länge på...
    jag ser GoT igen nu.. jag har ju också sett den, men man kan ju inte få nog av chal drogo

once upon a time är jag lite sugen på, men då blir dte ju att ladda hem för jag ahr inte sett något av den. Synd att Grim var så grymt dålig annars hade juden liote potetial egentligen... tills man såg den... :-P
    *suck*
  • aidj

jag såg conan the barbarian i hälgen.. uppenbarligen är clay i AoA pappa till chal drogo i GoT

*suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-03-06 20:17:31 följande:
    Jo det är han, han gör sig väldigt bra som Conans pappa! Perlman gör överlag badass-roller grymt bra.
    Dock var han ju lite god i denna rollen, godare än i SoA iaf... Aldrig hade han dött för Jax med flytande metall över huvudet ;-P

Men det är lite kul att Conan mins detta smärtsamma straff och använder det mot sin svåger i GoT
    *suck*
  • aidj

oo.. har det skrivits i tråden..?!  trodde att den hade dött ju

*suck*
  • aidj

bara jag som inet vill veta.. och jag brukar ju vara nyfiknast av alla i världen, men jag är rädd att jag inte kommer orka se serien om någon av mina favvosar försvinner.. bättre att inget veta då

*suck*
  • aidj

när i september? jag åker ju till utomlandet den 2a :-O

*suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-06-17 11:45:45 följande:
    Jag vet faktiskt inte, men förra säsongen började ju 6.9 så jag antar att det blir i början av månaden? Shit, kom precis på att jag eventuellt också ska utomlands första veckan i september! Men jag kanske hinner tillbaka...
    verkar man väldigt psykisktsjuk om man avbokar en gratis utlandsersa för att var hemma då nya säsongen börjar
    *suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-06-18 08:16:20 följande:
    ...eller skämtsamma människor som med glimten i ögat säger att dom funderar på att avboka sin semester pga seriestarten? As if I would...
    Men spara ihop flera avsnitt och se alla på en gång, det kan jag inte med. Vill se varje vecka trots att man måste vänta efteråt.
    klok som vanligt :-*
    *suck*
  • aidj

SoA, GoT, dexter och sista säsogen av house?! vet inet exkt då alla börjar om men det är dem jag följer iaf

det har släppts lite bilder och trejlers på fb, bla på opie :-*

*suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-07-13 11:53:50 följande:
    House har ju kommit och farit redan, säsongsavslutningen (och slutet på hela serien!) kom ju i maj, tror jag? Fast du kanske följer från teve, jag laddar ner för att hänga med i realtid...
    house ser jga på tv gjorde det med dexter också men där blev det att jag laddade ner ändå tillslut
    *suck*
  • aidj

det brukar bara dröja ung en dag innan det kommer med text

*suck*
  • aidj

NUUUUUUUUUUU är jag i kapp och törs vara här och läsa.. såg avsnitt fem idag.. hoppas de lägger ner vapnen nu, tycker det är roligare då de är mer på hemma plan och finular..

vist ahr det avrit mycket tragiskt denna säsong, men tror det är en av de fydigaste vad gäller repliker också.. mycket roligt som sägs

*suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-09-26 22:47:21 följande:
    Guuuud. Shit. Buggery buggery fuck. And tits.

Gemma har en plan angående barnbarnen men Clay tycks också ha en plan. De är väldigt planerande, manipulativa människor. Det är lite scary. Speciellt Clay som typ ligger på botten men verkligen försöker ta sig tillbaka.

Och Juice, det nötet! Hur naiv får man vara? Jag sa åt min kompis, då han drog iväg med Clay dit till pimpens firma: "Jag gillar inte Juice längre." Sedan drog han det där om att han var puertoricansk, och då tog jag tillbaka, för han var ju så söt Flört Men nåt annat än varmluft tycks han inte ha mellan öronen.
    hahaha
    *suck*
  • aidj
    Mamma SL skrev 2012-09-21 22:59:17 följande:
    Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång. 
    det tog en stund innan jag fick in var han hörde hemma.. men han var ju lite denna typen i den serien också.. verkade snäll till en början, men sedan visade det sig vad han var.. men jag tror att han är trevligare i SoA iaf.. men jax är nog gaska naiv, jag tror att han får problem med han bara för att clay ska kunna säga "viste väl att du inte skulle klara detta lika bra som jag"

clay är överhuvudtaget alldeles för len nu känns det som, tror han vet mer än han vill medge om allt.. han har nått lurt på g..
    *suck*
  • aidj

och min älskling.. hmm, ha rju glömt hur man stavar hans namn, men om jag säger chibbs så vet ni vem det är iaf

han va fasen inte sexig i orange pyjamas har skrattat lite åt han ibland då han har skinjackan ihopdragen över gubbmagen, men detta var värre

men han är fortfarande nr1 dock

*suck*
  • aidj
    lizalolly skrev 2012-10-15 14:21:18 följande:
    Är det bara jag som funderar på om det är Clay som ligger bakom hemintrången som dom där 3 nomad killarna sysslar med? Vad kan annars vara deras motiv? 
    Har förresten kollat alla säsonger senaste veckan, trodde att detta var nån skittråkig serie om motorcycklar haha.. En arbetskamrat rekommenderade den för nåt år sedan. Vilken trevlig överraskning jag fick! Dom första avsnitten satt jag fortfarande och tyckte att den var lite töntig men sögs ändå in i storyn och de olika karaktärerna nog för att fortsätta titta. Vid scenen där Tara tänker flytta och Jax  håller sitt passionerade tal om hur han aldrig slutat älska henne var jag (slutet på 1:a säsongen om jag inte minns fel) HOOKED! OCh slutade med att jag kollade i snitt 5 avsnitt varje kväll så fort barnen somnat Cool
    jag trodde han hette pax och tyckte att han var en ricktig "wigger" första gången jag såg något ur serien.. men jag fastnade för opie och fortsatte att se serien för hans skull.. men sedan hittad ejag ju chibs då

ja, någon ligger ju bakom dessa "inbrott", vet dock inet om det är clay.. jag kände det mer som att det var han som de tog bilderna åt.. den där polisens storebror (minns inte vad han hette).. det är någon som vill smutskasta någon iaf..
    *suck*
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-10-12 17:21:29 följande:
    Han tycks ha gått ner lite i vikt denna säsong! Eller så har han bara lärt sig att dra in magen... Flört
    Alltså seriously: vartenda avsnitt detta säsong har varit liiiite bättre än det föregående! Helt sjukt hur bra denna säsong är hittills!
    Och manwomanhoran dom hyrde in! Alltså gud jag skrattade. Det var bästa nånsin!
    ja, det är en bra säsong

tycker det serut som han blivit smalare i ansiktet också.. han ser lite äldre ut... men jag fyller ju tretio i veckan så jag är ju äldre också nu, så det gör inget ,-)
    *suck*
  • aidj

chibs är som alla skriver ovan.. snäll, omtänksam, ärlig och fin på alla sätt... + att han är den absolut sexigaste snubben i serien (sin gubbmage till trotts)

en av killarna som gjorde de där inbrotten saknar en fot, han ahde en metallfot, någn som sett någon annan som har en sådan i serien isf är det lätt att räkn aut vilka det var

och nu verkar jag ha missat en sexscen då jag inet såg veckan avsnitt?! måste nog skynda mig att fixa det

*suck*
Svar på tråden SoA