SoA
Började titta på SoA för typ en vecka sedan (jag vet, jag är sjukt efter). Har kommit halvvägs in på säsong 2 (det har blivit några avsnitt per dag med andra ord) och jag är helt kär i allihop och hela serien.
Började titta på SoA för typ en vecka sedan (jag vet, jag är sjukt efter). Har kommit halvvägs in på säsong 2 (det har blivit några avsnitt per dag med andra ord) och jag är helt kär i allihop och hela serien.
Någon som följer Alcatraz? I avsnitt #10 "Sonny Burnett" är Theo Rossi med, hot as always...
Nu har jag börjat kolla på The Shield, både "Kohn"(Jay Karnes) och "Kozik"(Kenny Johnsson) är med:)
Är det någon grej Kurt Sutter har, att spela en skum gästroll i sina serier? Igår såg vi avsnitt fem av The Shield när han dök upp som en armenisk knarkhandlare som inte sa något annat än "läckra fötter" på armeniska på hela avsnittet. Så hittills har vi räknat ihop tre stycken skådisar från SoA i den serien, nu väntar jag bara på att någon av de heta ska komma (okej, Kozik duger, men Kohn är ju bara blää, och Sutter är som sagt skum)
Jag googlade lite för att se om det kommit något datum för säsong fem och råkade läsa en spoiler om tre personer som kommer försvinna ur serien. Någon som hört något sånt? En av de som skulle försvinna är en av mina favvosar ju, får inte va så!
Det får nog bli ett avsnitt i veckan för min del eftersom alla andra bra serier börjar däromkring också. Annars får jag sitta inne i veckor för att se allt jag samlat på mig, Dexter, American horror story, Revenge och Vampire Diaries åh kan vi inte hoppa över sommaren i år?
Som tur är har ju True Blood precis börjat så man har något att göra under sommaren.
Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång.
Är det bara jag här som har sett The Shield (Sutters första serie)? Det var ju Shane som var manwomanhoran:)