Inlägg från: MikaelaDuumboO |Visa alla inlägg
  • MikaelaDuumboO

SoA

Underbara program! Så kär i Jax ;) men jag hittar inte the lost boy med Greg holden på spotify?!

• MikaelaDuumboO

Nej jag märkte de :( men den borde väll komma upp där snart? Hittade den på youtube iaf och nu spelas den sönder här hemma, :) så otroligt bra låt!
    Nu dröjer det inte länge tills nästa avsnitt kommer ut

• MikaelaDuumboO

Undrar vad som händer när Jax får veta, hoppas det blir det sista Clay gör! Eller att han blir utkastad från klubben!

Och hur Tara kommer göra?

• MikaelaDuumboO

Pope är nog en bra lösning, fast de bästa vore om Jax tog han själv efter allt han har gjort mot Jax och Tara!

Sexscenerna är saknade *dreggel* haha :)

• MikaelaDuumboO

Vad handlar den om? :)

Snart kommer nästa avsnitt av SoA :) hoppas verkligen att Clay kommer åka på ordentligt med däng snart av Jax!!

• MikaelaDuumboO

Jäklar vilket bra avsnitt! Längtar redan som en tok till nästa :) och håller verkligen med om att Jax har blivit riktigt badass! Men jösses så het han är! Är helt sjukt vilken sexig man ;)

• MikaelaDuumboO

Men det ni skriver var med i promon var ju inte med i avsnittet? Nu hänger inte jag med!! :p dock synd att de inte stämde att avsnittet var 90 min :/

• MikaelaDuumboO

Haha förlåt! Jag har kollat på avsnitt 9 då det står på pb att det var det som släpptes inatt, men nu släpptes avsnitt 10 :)

• MikaelaDuumboO

Men är det inte avsnitt 10 som släpps nu? Eftersom dom har skrivit ovan att dom sett promon och de dom har skrivit om det händer ju inte i avsnitt 9, samt att de ska tydligen vara 90 min och de är ju inte avsnitt 9 heller?

• MikaelaDuumboO

Jaaha! Hehe tack för förklaring :) ibland läser man gärna för fort :) men visst var det avsnitt 9 som släpptes denna vecka och avsnitt 10nästa? En kompis håller hårt och fast vid att hon laddade ner avsnitt 9 förra veckan och jag håller nämligen inte med ;)

• MikaelaDuumboO

Hånflinet han hade när han gick ifrån wendy gav mig fasen kalla kårar, nu börjar han spåra ur lite väl mycket! Nu måste han börja styra upp detta

Svar på tråden SoA