Inlägg från: Fashionista1 |Visa alla inlägg
  • Fashionista1

SoA

Åh , längtar också till säsong 5 av SoA, upptäckte serien sist av alla på jorden, men slukade säsong 1-4 på  en vecka =)) vilket jag ångrar bittert idag, borde ha dragit ut på det så jag fick njuta längre. 

• Fashionista1
    Passionsfrukt skrev 2012-04-20 16:44:29 följande:
    Är han? Oj gud... jag fick ju världens crush på honom i senaste säsongen. Totalsvängde från Chibs till Juice. Kan man se bara ett avsnitt av Alcatraz och ändå fatta?
    Är nog småkär i Jax jag, helt otippat kan man tycka,inte alls min typ i verkligheten...hehehe
  • Fashionista1
    Mamma SL skrev 2012-04-20 20:51:14 följande:
    Jag med men jag börjar luta mer och mer åt Chibs, hur kan man motstå skotskan liksom. Tig är ju också ganska intressant men mer som ONS. Opie är alldeles för dyster tycker jag.
    Håller med! Chibs accent är jäkligt charmig , Tig är bara kinky hahahaha, som sagt Opie för dyster, Jax har lite av varje! Clay är så otroligt ful så honom behöver vi väl inte klämma in i någon diskussion?

En annan sak jag tänkte på var att Tara ständigt såg så allvarlig och bister ut , fast i säsong 4 så såg alla lite fräschare ut på något sätt....iallafall Gemma och Tara =)) botox kanske? =)) 
  • Fashionista1

Är den verkligen bra? Tyckte den verkade sådär när den gick på tv förr..

• Fashionista1

Oh längtar verkligen efter mer SoA! Är ganska glad att jag upptäckte serien sent så jag slipper vänta så fasligt länge =)) 

• Fashionista1

ser att det inte bara är jag som längtat efter SoA....eller rättare sagt ge mig Jax , skit i resten =P 

• Fashionista1

Är det någon som vet hur många avsnitt säsong 5 har?

By the way så tror jag också att det var Gemma som satte dit Tara, tror inte Jax var inblandad i just den soppan. Men man vet ju aldrig. Blir äcklad av tanken på att Gemma ska leka mamma åt deras pojkar, den ragatan! =))  

• Fashionista1
    LittleMissSunshine skrev 2012-12-06 18:54:44 följande:
    Har ni också tänkt på att det var NOLL sex i den här säsongen?! Några tungkyssar som mest! Ja...om vi bortser från Gemma och hennes nya hunk då där i början lite...men fan, jag ville se lite Jax och Tara action. Man har knappt fått se honom med tröjan av ju Drömmer....Jaja...blev ju van där de första säsongerna....åh, man får väl hoppas att det blir lite action i nästa säsong. 

Hahaha, tanken slog mig också! Han é ju så HEEET....=)) 
    Men va f*n så det här var sista avsnittet då?! Bra att jag inte laddade ner alla "complete season 5" med 15 delar, måste ha varit ren virus skit. Usch, det tar verkligen emot att vänta i nästan ett år nu =(  
Svar på tråden SoA