SoA
Har följt serien sen den började. Tycker att det är lite trist att Jax blir kallare än han var från början. Men det är fasen fortfarande en av de bästa serierna som finns :)
Har följt serien sen den började. Tycker att det är lite trist att Jax blir kallare än han var från början. Men det är fasen fortfarande en av de bästa serierna som finns :)
Håller med om att Jax börjar spåra ur lite mycket. Jag gillar det inte.
Säsongsavslutning nästa vecka då.
Dör Clay, eller någon annan?
Jag tror Clay klarar sig, sen är jag lite osäker. Det kommer nog bli en rejäl cliffhanger i klass med när Abel kidnappades i slutet på säsong 2..
Samma här, jag hoppas han tar sitt förnuft till fånga. Är faktiskt osäker på om Clay kommer iväg, det känns för enkelt. Det kommer säkert en twist.
En teori jag fick idag var att Bobby tröttnar på Jax's beteende och lyckas få med sig andra för att försöka avsätta honom, för klubbens bästa. Ingen scenario jag vill ska hända, men det känns inte omöjligt.
Riktigt bra poänger allihop. Det känns i och för sig lite för förutsägbart att det var Gemma som tjallade. Är dock lite osäker på hur det annars kunde gått till, teorin att Jax ligger bakom det kan det ligga något i.
Skönt med att ingen mer dog. Tig växte i mina ögon när han visade sånt engagemang för den skadade tiken och de andra hundarna. Den sidan har jag inte sett innan av honom. Han är annars en av karaktärerna som jag gillat minst, men denna säsong har han blivit bättre tycker jag.
Faktiskt väntade jag mig något lite mer dramatiskt slut, men skönt att det inte blev så. Det hade gjort väntan så sjukt mycket jobbigare.