Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:05:08 följande:
    jo jag har sett den bilden.. men han var inte lika ful som jax iaf

fast ryan är inte snygg, han har nånting, men han är inte snygg, det är abra som opie som han är riktigt het han måste ha skägg
    Nej det är han verkligen inte. Tyvärr. Han passar bara i skägg, lite ruffig och lite farlig. Annars ser han ut som en mama's boy.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:06:08 följande:
    Opie är snygg i mössa eller tofs. I utsläppt hår såg han ut lite som ett monster
    Härligt farlig Oskyldig
  • Goonie

Eller den du!
    Tror det blir den posen med mössan i USA.
    Helst seriöst, nu har jag faktiskt tänkt packa ner en mössa och ta den förbannade bilden. Allt för laget.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:16:14 följande:
    haha..ja det måste du ju och hoddy.. järna bredvid chibs
    Åååå då måste jag ju stalka fram honom. Det blir kanske lite creepy Död Men om jag ser honom ska jag hälsa från varfördåför.
  • Goonie

I brist på annat... varfördåför, vad gör du hemma en dag som denna? Det är alltså inte bara jag som inte sliter och jobbar.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:28:53 följande:
    jag är ju hemmafru så jag är hemma lla dagar idag har jag äldsta sonen hemma, just nu spelar vi lego pirats
    Aha, nästan som jag då. Fast jag ger upp the american dream i höst Drömmer 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:37:41 följande:
    jasså.. blir det jobb då? jag har varit hemma i tre år nu, får se hur det blir framöver, just nu känns som att jag skall vara hemma öfr alltid
    Nej skola får det bli, har inget jobb att gå tillbaka till. Tillskillnad från många (dig kanske) så dör jag lite här hemma nu efter 2 år som "föräldraledig". Har pluggat på distans också samtidigt som jag varit hemma med dottern. Känner att jag måste andas lite haha Tungan ute Det är ju skitbra om du trivs, jag hade inga problem med tanken att vara hemmafru innan jag varit det ett tag heh. Men.. det var inte riktigt min grej. 

Alltså nu har jag kollat upp de flesta hetingarna i SoA men INGEN är ju skitsnygg i andra filmer Skrikandes Det måste ju betyda att det bara är en illusion, vi sitter och dregglar över medelmåttor i skinnväst Förvånad
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:44:45 följande:
    varfördåför och goonie är ni hemmafruar båda två?
    Får jag isåfall fråga hur ni gör för att inte bli galna? Jag har varit distansstuderande hemmafru sen januari och börjar bli galen.
    haha läs mitt inlägg. Pluggar också distans (slutar nu till sommaren) och jag dör här hemma.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:46:29 följande:
    jag trodde inte att jag skulle trivas hemma, jag har älskat att jobba, började jobba innan första var ett år och innan två var ett år och då trean var fyra månader, men då trean var ett år så slutade jag och det funkar bra

haha.. medelmåttor i skinväst men det löiogger lite i det.. man kasnke skulle låna deras stylist till sin egen man en stund
    Äsch, det är bara att hålla honom från duscen i ett par veckor, slänga på honom en skinnväst, ett par solglasögon och få honom att ge sig på nån elaking och visa sig riktigt farlig Flört Oh jag kanske ska börja som stylist på SoA.
Svar på tråden SoA