SoA
@ varför
Ja när jag är på resande fot, men på onsdag e jag hemma.. O hur svårt e det o koppla upp tvn då din latmask ?
@ varför
Ja när jag är på resande fot, men på onsdag e jag hemma.. O hur svårt e det o koppla upp tvn då din latmask ?
@ varför
Nähä! en liten dosa i datorn o en i tvn
streaming med full HD..
@ varför
Funkar med RCA eller svideo me
Billigare 199 på Kjell o comp
@ passion
Snåljåp kan du ju bjuda på, det e ju snart jul
@ varför
Det släpps imon runt 5-6 på morgonen..
@ varför
Ladda ner själv då ffs
Ett avsnitt kvar, detta är en upploppssträcka.
Dock faller många bitar på plats o hettan skruvas upp sakta men säkert..
@ varför
Jag gissar på antingen tig eller Wayne..
@ varför
Han trotsa ju gemma i stugan när han följde efter opie..
@ varför
Jo sant, trodde när han var själv med clay efter skottlossningen att han skulle ta dö på han..
@ varför
Rätt kul kuriosa föresten, men mannen med "traccen" på kåken, "Lenny" han e IRL gudfadern bakom HA. Sonny barger.. Klubbens mest respekterade och äldsta medlem. Han har sista ordet i mycket..
@ quinna
Nä tig var ett klantarsel
@ varför
Jaså happy me? Vilken avdelning?
@ varför
Jag läste igår hur han fick sin roll etc.. Fräckt
@ varför
Han jobba som teknisk rådgivare, förmodligen iom hans medlemskap.
Sen bygger han hojar till vardags så förmodligen har han haft ett finger med i spelet. Sen gled han in på ett bananskal.
Bakomliggande research är ju dock rigoröst gedigen. Inte undra på med tanke han o Sonny..
@ varför
Håller med dig.. Med just Sthlm skylten ser man hur rigorös researchen är..
@ passion
Detsamma!! Kör försiktigt, kommer du hit nästa vecka o har kört ihjäl dig så åker du på stryk
@ sasty och alla andra..
Avsnittet tar ett par oväntade vändningar.
Samt vissa garv, o en o annan tår då vissa scener paradoxalt och absurt nog är vackra på nåt vis..
@ sasty
Med Kurt sutter (Otto) som manusförfattare så är det inga problem. Han har tillräckligt med material, research, kontakter och en sjuk fantasi för att ro den båten i hamn.
Med tanke på dagens avsnitt så öppnas nya infallsvinklar..
@ sasty
Jo visst e det "peggy bundy"