Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-23 13:17:15 följande:
    det fins väl "vanliga" sjukhus där också om du har försäkring, men annars blir dte nog dyrt. (är inte säkert på något alls i den där meningen)
    Nej inte jag heller. Vi ger oss med påståendena och är nöjda med hur vi har det istället haha.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 13:18:06 följande:
    Kan tänka mig att det är så. Jag tycker det är både bra och dåligt det här med underhåll till ex. Schweiz är bra på mycket men det här med typ feminism och sånt är lite gammaldags. Men jag ska göra klart utbildningen och skaffa jobb eller lära mig tyska och skaffa jobb. Men jag kan inte jobba mer än deltid för annars får vi ingen mat och inga kläder tvättade. Det är verkligen petigt det här med att inte störa grannarna, en kompis fick en arg lapp för att han lagade mat efter kl18.
    Har fått för mig att ni röstar om massa småsaker också. Är det så? 
    Förresten, hur länge har du/ni bott där?
    Shit, får man ens ha barn efter kl 18 då? Vi med vår gnällspik hade ju blivit vräkta fort som fan Förvånad 
  • Goonie

Det blir ju OMÖJLIGT att fixa en filmkväll då det ska vara så utspritt med folket Förvånad

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 13:33:35 följande:
    jag röstar för att vi tar den i sverige innan vi åker till amerika..
    Det låter som en idé. När bär det av då? Flört
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 13:35:33 följande:
    nästa sommar sa vi väl..?!
    Jag var ju inte med när ni bestämde... men då skriver jag upp det!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 13:37:43 följande:
    jopp, blir bra så jäkla kul vi ska ha hihi
    Klarar sig pooie med barn och hushållsuppgifter då?!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 14:31:09 följande:
    han klarar barnen, och de klarar sig på makaroner och köttbullar/korv i några dagar. Städningen får jag ta då vi kommer hem dte är värt det
    Hahaha du får frysa in matlådor med veckodagarnas namn på så att de vet vad de ska äta när. 
    Men tänk vad du kommer ha upplevt saker du inte kommer våga nämna förrän på dödsbädden {#emotions_dlg.djavulsk} Skål
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:33:15 följande:
    Kan man inte sitta med varsin cam och kolla på samma film / avsnitt av soa
    Haha vad tekniskt. Vetefan om jag klarar av sånt Tyst
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 14:35:56 följande:
    jag ahr inbyggd cam på lappen, men jag måste se serien på stora dator så då får lilla datorn filma mig då jag tittar på stora
    Hahaha så får du placera laptopen på en hög med böcker typ bakom stora datorn så att man ser framifrån ;p
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:43:49 följande:
    Inte jag heller, men det måste ju finnas instruktioner for dummies någonstans
    Men än finns det hopp! Lyckades som sagt ladda ner SoA säsong 3 MED SVENSK TEXT. Var tillochmed tvungen att fråga sambon om han inte var lite imponerad över min bedrift. Man kan fasiken lära gamla hundar sitta Flört