Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

varfördåför skrev 2011-05-22 01:16:21 följande:
    eller hur skulle bara få ha chibs (utan mage) vid sidan av vilket perfekt liv
    Hahhahahhaaaaaa hur aspberger var du nu igen Drömmer

Gahh jag är aptrött, måste lägga mig.. inte ens min breda röv kommer klara av att håla mig kvar på stolen snart OCH då min vän är det riktigt illa, när häxan för slagsida....
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-22 09:46:11 följande:
    Jag röstar för ett fast klockslag och det blir spöstraff om man börjar innan det. Hinner ju aldrig med att läsa på om allt som skrivits Skrikandes 
    Åhhh spöstraff lät hmm intressant hur gör man för att få ett redigt sånt då????  Oskyldig
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 01:26:34 följande:
    idag ahr jag inte avrit så aspberger ändå.. men då spenderade jag ju förmiddagen med att köpa väldigt könsbestämda och oPK:iga presenter till dottern också, så jag har inte hunnit vara neuropsykiatrisk idag. :-P
    hahahhahaha skönt när man liksom kan styra sina egna neuropsykbryt ändå Well done!
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 08:35:20 följande:
    Vad råttorna har dansat på bordet medan jag var borta...
    Hoppas alla sovit gott och jag antar att tråden vaknar till framåt kvällningen igen... jag måste tvätta katt, dammsuga och arbeta lite grann innan klockan blir tolv.
    Tvätta katt????? Åhh vad jag är glad att mina gör sånt själva, fy fan för att slåss med dom ligisterna i duschen... Jag hade gett klösamaja ett helt nytt ansikte efter det!
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:57:25 följande:
    Ja du, jag vet inte Glad Det här är nu bara mina egna funderingar. Hon hade väl ett svagt ögonblick då hon bestämde sig för att vara sjysst. Men jag tror nog att hon hade baktankar med det.
    Fan, borde se allt på nytt, jag glömmer allt genast.
    Klart hon hade baktankar, tanken var att de skulle dö på insidan och inte komma ut mer alls, därför kortades straffen ner, för de spelade ju ingen roll, dom skulle ju ändå dö där inne
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 12:27:08 följande:
    Mina lilla katt älskar vatten och har inget emot att bli duschad Glad Hon brukar hjälpa mig med disken också.
    Saken är den att hon är helvit och jag färgar håret rött varannan vecka, så när jag tog henne insåg jag att olyckor med katt+hårfärg antagligen kommer att hända, därför tvättar jag henne varannan vecka så hon ska bli van.
    Hade rätt: efter ungefär 2 mån hos mig lyckades hon få lite röd hårfärg på ena tassen så det var bara att ställa henne i duschen. Dessutom spyr hon under bilfärder och måste därefter stå resten av resan i sina egna spyor och det blir ju lagom snyggt på vita tassar och ben... då måste man också tvätta.
    Så jag gör det regelbundet för att hon ska bli van, och det är hon. Hårtorken tycker hon däremot inte om.
    Joo de är ju sant, nackdelen med vita eller ljusa djur Min förra katt som var röd brukade jag också duscha av ibland, han älskade det inte, men härdade ut. De jag har nu är så jädra speciella alla tre OCH jag har inte tid eller lust att slåss med dom om duschning helt enkelt Lazy lazy......

OMG nu öppnades hela himlen här, bara väller ner regn!!!! *soft* blir filmkväll ikväll tror jag, de är så jag önskar att soa skivorna var hos mig och inte hos syrran

Min gamle hund älskade hårfönen, han kunde kråma sig mot värmen och såg sanslöst glad ut.....
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-22 16:25:00 följande:
    OBS OBS OBS!
    Nu laddar jag ner säsong 3 med svensk text så snart är jag helt och hållet med på vad ni pratar om!
    OBS OBS OBS! 
    Bra, det artar sig
  • HäckHäxan
    Bordeaux skrev 2011-05-22 17:38:58 följande:
    Blir det en fjärde säsong?
    Kollar just nu på tredje och den är snart slut
    9 september kommer nästa säsong
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 17:55:17 följande:
    ja eller hur.. som hemmafru skall man ju ha koll på allt
    hahahhaha... jag hade nog vart den sämsta hemmafrun, för jag hade ju ändå velat ha tid för bara mig, så ja kan måla, läsa, gå ut och gå eller vad som helst
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 17:54:56 följande:
    Min stora katt är svart med vitt bröst osv och henne är det INGEN idé att ens försöka få in i badrummet

Ååååh, jag har varit och skaffat lite grönväxter och balkonggrejer idag, det känns fint! Har en töntig fransk balkong som inte duger till nåt (det är ju liksom bara en avsats) men nu ska jag äntligen få den innätad så kan jag börja ha upp dörren och vädra under sommaren. Ska även pimpa den lite med ett sorts "staket" och balkonglåda... kan visa bilder sedan om nån är intresserad Glad
    Visa gärna, det är så kul att se lösningar på sånt. Jag bodde med balkong förut och jag nätade den inte, för min stora katt hoppade ner från den redan som kattunge och det gjorde han ända fram till vi flyttade i december. Den andra katten skulle aldrig få för sig att hoppa ner, verkar dumt när man kan gå ut genom den vanliga dörren istället, bodde på andra våningen. Nu är dom ute som dom vill eller iaf så fort jag har ytterdörren öppen här hemma. Jag har en grårandig katt, den äldsta, den andra är röd creme färgad, skit svårt att förklara, han är lite ovanlig iaf, finns inte en rand på honom, dock har han en svart trampdyna på en framtassen. Den tredje är svart, men på ena sidan ser det ut som någon svätt vitfärg på honom med en pensel Han och hans syster skulle avlivas och jag tog hit dom, placerade om hans syrra, men jag ångrar det så in i helvete, hon är något av det vackraste jag mött. Har dock planer på att hämta tillbaka henne, då kvinnan som tog henne lovade att hon skulle vara innekatt eftersom de bor i centrum, men nu såg jag att de släppt ut henne Demon hatar sånt där!!!!! Hoppas bara de steriliserat henne annars kommer jag ta tillbaka kattan, sånt där hatar jag nämligen. Mina är såklart kastrerade, alla är mer eller mindre hitte /vildkatter om man säger så.