Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-05-25 18:53:08 följande:
    www.nonpopulist.com/wp-content/uploads/2010/1...

här syns det att cibs har små fötter.. syntes mer på ett ställe i serien dock.. sådant kan störa mig

nu försvinner jag en stund, pooie ska ha datorn :-P (han är väldigt krävande idag känner jag)
    Alltså... jag tycker inte fötterna är så fasligt små. Dom är lagom.

Vad Pooie ställer krav på dig! Städa och lämna datorn till honom osv! Det är tur för honom att han liknar en hottie-teddy på tv för annars skulle vi nog alla komma över och banka lite på hans huvud Flört
    Hota honom med att du känner nån som kan kung fu... (jag då alltså)

Och huuuu, Chibs som 75-åring. Nejtack. Då hoppas jag att han dör i skottlossning i säsong 6 ungefär Tungan ute
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 21:06:25 följande:
    Han är faktiskt den enda som inte passar i det. Baby
    Han rakade av fel ände av huvet i s4 Skrattande
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 21:17:52 följande:
    Gör han?!
    Jep. Snaggad i s4 Skrattande Hans frissa tyckte antagligen att hans fettiga hår lidit tillräckligt av hans no poo-behandling.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-26 08:04:19 följande:
    hahahahaha... unser är yngre än både clay och gemma
    Näää! Skrattande Holy shit, det skulle man aldrig tro...
  • Passionsfrukt

Omg hörni tjejer.
    Half-sack var precis hit med ett paket åt mig.
    Eller ja, det var en ung, lagom snygg man som påminde om Half-sack. Jag log lite extrabrett åt honom Skrattande Tur att jag hade sminkat mig extra idag + fixat håret, synd bara att jag inte hade hunnit klä mig än utan tog emot honom i ett inte så smickrande linne + trådslitna harembyxor för hemmabruk... samt noppiga tofflor...

• Passionsfrukt

OMG Theo Rossi är en CUTIE PIE!!
    Hej, jag har varit borta lite. Nu har jag missat massor igen, men jag skummade igenom...
    Ska hoppa i duschen en sväng (har tränat) och ska sedan bänka mig framför datorn med lite mat (aja baja).

Missed you girls!

...och om jag skulle hamna i en sån situation att jag skulle ha sex med en tjej så skulle jag välja Jodie Foster eller Sigourney Weaver (såsom hon var i Alien 3 och 4)! Alternativt Catwoman, Michelle Pfeiffers version.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-27 17:49:57 följande:
    du vill ha mer spännande tjejer du..

jag vill ha spänande män och mysiga mjuka kvinnor (det där med kontraster)
    Jag vill ha STARKA tjejer GladOch hårda män Flört
    Förresten skulle Jodie Foster säkert veta vad hon höll på med i säng med en kvinna, hon är väl lesbisk?

Njuter av ansiktsmask efter en rejäl helkroppspeeling med finaste Body Shop-tvålen. Gud att livet är fint ibland trots att det regnar därute! Smörjde precis in mig med body butter och blev positivt överraskad över att känna att mina bakre lår har rejäla muskler *hurra*
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 19:06:31 följande:
    Men näää.. gillar du också honom med hår på?
    Gosh, Weaver, ser inte hon lite ut som en karl? Åh vad negativ jag känner mig Tyst 
    Jag ska allt tänka ut nån brud jag med... 
    Inte är det väl något större fel på honom med hår. Fast som Juice är han ju nog snyggast, men han har ett så sött leende privat också Skrattande

Jag vet inte om hon ser ut som en karl, men jag attraheras väldeligen av henne, åtminstone i de där två filmerna.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 19:21:07 följande:
    Ja, han är en sötnos {#emotions_dlg.flower}
    Var det du som skrev att han var 36? Hade jag aldrig någonsin gissat på. Fan 36! Han ser ju ut att vara len som en babybutt.
    BABYTUTT :''D
    Jo det var jag som skrev det. Kollade på imdb. Han ser verkligen inte ut som 36.
    Läste nånstans i omgående att han är med i Hell's Angels på riktigt! Men vet inte om det stämmer.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-27 19:26:35 följande:
    Äsch, inte låter väl Hollywood någon vara med i Hell's Angels? Det låter ju inte klokt.

Har tänkt ut en tjej! Brody Dalle/Armstrong. Vet inte vilket efternamn hon har nu. Så nu har jag också visat mig från min mest lesbiska sida. 
    Ja hon ser inte så pjåkig ut, lite väl punkig för min smak Tungan ute

Nej jag vet inte om HA, men så läste jag.
    På tal om HA så hörde jag en story av en kompis som gått på en säkerhetsskolning på jobbet. En typ från typ Securitas var där och snackade och berättade att det i nån random stad fanns en Pressbyrå som låg vägg i vägg med HA. Skinnknuttarna fikade typ dagligen inne på Pressbyrån och tjejen som jobbade där märkte ju snart att de var trevliga och artiga men visst, hon hade en stor dos respekt för dem och var väldigt försiktig. Så en kväll kom det en konstig typ (vet inte om han var påtänd eller full) och började tracka henne, vägrade sticka och så. Då steg HA-karlarna upp och förde ut killen på gården och tog sig ett snack med honom. Killen stack och sågs aldrig till igen på den gatan... Glad
    Om jag jobbade på typ 7-11 med SoA som stammisar skulle jag dagligen önska att någon pundare kom in och började tracka mig...