Goonie skrev 2011-05-27 19:26:35 följande:
Äsch, inte låter väl Hollywood någon vara med i Hell's Angels? Det låter ju inte klokt.
Har tänkt ut en tjej! Brody Dalle/Armstrong. Vet inte vilket efternamn hon har nu. Så nu har jag också visat mig från min mest lesbiska sida.
Ja hon ser inte så pjåkig ut, lite väl punkig för min smak
Nej jag vet inte om HA, men så läste jag.
På tal om HA så hörde jag en story av en kompis som gått på en säkerhetsskolning på jobbet. En typ från typ Securitas var där och snackade och berättade att det i nån random stad fanns en Pressbyrå som låg vägg i vägg med HA. Skinnknuttarna fikade typ dagligen inne på Pressbyrån och tjejen som jobbade där märkte ju snart att de var trevliga och artiga men visst, hon hade en stor dos respekt för dem och var väldigt försiktig. Så en kväll kom det en konstig typ (vet inte om han var påtänd eller full) och började tracka henne, vägrade sticka och så. Då steg HA-karlarna upp och förde ut killen på gården och tog sig ett snack med honom. Killen stack och sågs aldrig till igen på den gatan...

Om jag jobbade på typ 7-11 med SoA som stammisar skulle jag dagligen önska att någon pundare kom in och började tracka mig...