Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:11:57 följande:
    Jo alltså hon är underbar! Det var det jag menade. Men jag menade också att man först inte trodde riktigt på att hon var på allvar men det visade sig att det var just henne som Opie behövde just då. Samtidigt som hon passar bra in i klubben.
    ja precis, som handen i handsken. Tycker dock synd om henne som blev gravid och ville göra abort och sånt där är aldrig kul, inte för någon alls

Men hon är grym, så är det *nickar på den*
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:20:34 följande:
    Jag röstade på Jax i andra tråden mest på utseendet. Men jag undrar om det inte skulle vara mer spännande med Tig för där känns det som man inte vet vad man har att vänta

9september, dit är det väldigt långt, visas den i Sverige då eller USA?
    Det blir brutalt med tihs, det är det enda man kan vänta sig..... *me like tigs*
  • HäckHäxan

Nä nu måste jag återgå till mitt hobbyliv irl livet lite och natta Freja Bin Laden.... på återseende! Kyss

• HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:26:08 följande:
    Jag har glömt varför hon ville göra abort. Vad var hennes excuse?
    Jag fattar bara inte hur en vuxen människa som tycks ha nånting annat än luft mellan öronen - och som dessutom redan ploppat ut två barn och således vet hur de kommer till - lyckas bli oplanerat gravid. Ja, pessar och piller kan svika och kondomer kan gå sönder, men vad är chansen?
    Att relationen var ganska ny och inget var säkert, att hon bara hade 1-2 år kvar i branchen och sen skulle hon vara förgammal för att tjäna så bra på det osv, hon hade helt okej skäl faktiskt. Ville ha mer ordning på livet och sånt OCH det tycker iaf jag är goda skäl, skäl nog.

Jag är gjord medans min mamma åt piller, hon blev gravid ändå. Jag har varit gravid tre gånger, men bara fött ett barn, mina piller tog slut, jag tror vissa människor helt enkelt bara blir gravida ihop lätt och andra har det skit jobbigt. Frejas pappa och jag blir gravida ihop lätt, medans ett ex och jag levde utan skydd i 2 år och inget hände alls. Ödet kanske, men olika verkar det vara.

Oavsett skäl, så måste det ju ändå vara bättre för barnet att inte födas ovälkommet och kanske bli oälskat. Eller det är så jag tänker iaf och jag skulle nog aldrig klara av att göra abort oavsett, men det är en rättighet jag är fullt beredd att begå ,ord för att få ha kvar.

Jisses seriöst blev det Nu måste jag natta barnet...
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:50:24 följande:
    nää.. bästa sex scenen är jax och *viskar* horan... och den näst bästa är jax och tara på toan..

fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
    Åhhh några av mina favvo scener Im a pervert

Miniatyren sover och själv funderar jag på att kolla på serier för min syrra lämnade hit ett fyllt usb minne idag
  • HäckHäxan
    Bordeaux skrev 2011-05-23 09:50:44 följande:
    Nu har jag sett alla tre säsonger. Stämmer det att Kozick(osäker på stavningen) och Tig är osams pga en hund?
    Lite läskigt var det när Jax nästan hade sex med sin syster. *ryser*
    Japp en hund som tigs tydligen älskade mkt om jag fattat rätt, en schäfer tik om jag inte såg helt fel under en frekvens...

Ja det var läskigt, på riktigt, fast jag tyckte samtidigt oehört synd om dom. Kanske för att jag vet hur det är och känns att ha syskon man inte vet något om....
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-23 13:32:26 följande:
    Det blir ju OMÖJLIGT att fixa en filmkväll då det ska vara så utspritt med folket Förvånad
    Kan man inte sitta med varsin cam och kolla på samma film / avsnitt av soa
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-23 14:34:18 följande:
    Haha vad tekniskt. Vetefan om jag klarar av sånt Tyst
    Inte jag heller, men det måste ju finnas instruktioner for dummies någonstans
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-23 14:34:55 följande:
    hahaha.. också får man se alla andra som sitter och ser konstiga ut typ konsentrerade
    hehehhe Humor!!!!