Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-22 20:28:14 följande:
    Har Tig haft sex med någon som överlevt?
    haha.. mamman tills hans barn hoppas jag, annars får han inte årets pappa pris om han har adopterat bort ungarna
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:28:35 följande:
    Gick det för fort? Oskyldig
    nää.. men det var väl inet så planerat
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:32:28 följande:
    Haha, okej en av ganska många. Jag är glad att jag valde någon annan, vil leva några år till
    det var ju nån strippa han låg i 69 med på en bardisk en morgon som han puttade ner på golvet då det ringde, förhoppningsvis överlevde hon det fallet... fast det kanske inte hade haft sex, hon kanske bara gick dit och la sig och somnade.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:36:52 följande:
    Vilket minne! Förvånad Hur kan du minnas alla scener? Ser du om serien titt som tätt? Jag är impad.
    jag ahr bara sett den en gång, men jag mins typ alla filmer jag har sett, det har nog med mitt psykiska psyke att göra

fast det är som drömsyner, jag mins händelser och detaljer, men karaktärerna är suddiga så därför blandar jag ihop ibland vem det var som gjorde det
  • varfördåför

fast gemma lever ju och henne droghanju över lite snabbt utanför toan en morgon

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:41:55 följande:
    Åhjavisstja. Det var härligt.Kyss
    jag var rädd att tigs skulle få dö efter den scenen
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:42:23 följande:
    Men dom hann väl inte? Någon av dem ångrade sig halvvägs igenom. Det var strax efter våldtäkten, va?
    jo han började, men sedan slutatde han efter en stund..
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:43:59 följande:
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    lite okaraktäristiskt att han avbröt.. men han nyktrade väl till och insåg att clay skulle döda honom också..
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:45:57 följande:
    Har man fått se honom i nån fulländad sexscen? Du som minns.
    nää.. det är ju med gemma och då han blev skjuten, sedna är det mäst snack tror jag.. finns det fler med honom? det är isf korta snuttar från fester och så bra detaljminne har jag inte
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:47:22 följande:
    VILDDJURET! Apan, galten och hunden som muterats till ett superdjur som vräker sig på'na.Demon
    cley har gett det kinesiska horoskopet ett ansickte