Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Goonie skrev 2011-05-27 21:03:33 följande:
    Ååh, gör inte det *varnar*. Kan inte riktigt sudda ut bilderna ur huvudet Förvånad 

Jag har också liv, fast på dagarna haha. Det är jävligt dyrt och man blir ganska slut i huvudet när man vart i det för länge. Och det är skitfarligt. Mitt liv gav mig skitmånga bristningar på magen t.ex. som aldrig kommer gå bort. Sånt får man ju inte i SoA-tråden Skål (Fast jag tycker om mitt liv ändå Flört)

Men du lär ju ha det skitfarligt i Finland.  
    Jag har ett litet liv som inte är så spännande men som jag tycker om för det är bara mitt Hjärta
    Skitfarligt i Finland? Nja jag vet inte, vad menar du? Börjar bli för trött för att fatta...
    Goonie skrev 2011-05-27 21:08:42 följande:
    Jag måste ursäkta mig och gå ifrån tråden. Det vankas ost och kex och öl i det riktiga livet Skål 
    Men vi ses ju säkert i morgon Cool Bye!
    Jo jag måste lägga mig, ska upp halv sju imorgon till jobbet. Håh!
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-28 15:54:27 följande:
    En fråga, vi "bråkade" igår om missy. Jag har trott att det är hund men gubben är bestämd på att det är en katt. Tyvärr har han raderat avsnitten efter vi sett dem så vi kunde inte gå tillbaka och kolla. Det är alltså Tigs hund eller katt som gjorde honom osams med Kozik.
    Det var väl en hund?
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-28 17:35:08 följande:
    Tack, då fick jag rätt
    Jag tyckte det var en hund men missy är ju mer ett katt-namn men å andra sidan har jag sällan fel
    Måste erkänna att jag inte minns själva incidenten speciellt väl men någon diskuterade saken tidigare i denhär tråden eller omröstningstråden och då var det tal om en hund har jag för mig
  • Passionsfrukt

Är tråden lite död eller är det folks låtsasliv som tvingar dem att leva i låtsasvärlden lite grann?
    Själv drog jag till en kompis igår kväll, såg Boondock Saints och fick henne förtjust också Demon
    Nu sitter jag här i halvregniga stan och ska snart tvätta, katterna springer runt som om dom hade eld i baken, lillkatten är dessutom lite löpig (ska sterilisera henne i juni) så hon är ganska påfrestande Skrattande

Hur är det med er idag?

• Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-29 10:11:01 följande:
    Vi småstressar i låtsaslivet i en månad ungefär nu. Packar inför flytt som blir några veckor efter vi kommit hem från USA... och inför det planerar vi för resan och bröllop samt (idag) fraktar hit megastor bokhylle-tvskåps-konstruktion samt fraktar bort gammalt tv-skåp. Och städar lite. Och så är det mors dag! Så jag förväntar mig mest att sita på en pedistal och äta tårta... but it ain't gonna happen Skrikandes 
     Men JUST NU dricker jag kaffe Flört
    Shit, ni har verkligen ett låtsasliv som tar mycket tid! Stressa lugnt... och packa rätt :)
    Morsdag? I Finland hade vi morsdag i början av maj... Skojigt att det är så olika. Tycker du verkligen borde sitta på piedestal, vad tråkig din familj är som inte fixat en sån åt dig!
    Jag dricker inte kaffe men däremot har jag en katt framför mig som slickar mig i pannan och vill att jag betäcker henne Förvånad
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-29 12:08:08 följande:
    Ring Tig han kan nog hjälpa dig med katten
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:29:23 följande:
    försökte få en vän att börja se soa.. jag tror att hon var sugen..får se om hon får tid.. inte alla som kan slita sig från sitt lodsasliv och sätta sig i verkligheten och njuta av 3x13avsnitt pure njutning
    Jag och min kompis som jag ser alla avsnitt tillsammans med försökte få en gemensam kompis att börja kolla, lånade ut boxen med s1 åt henne och vi trodde verkligen hon skulle bli hooked då hennes pojkvän hade motorcykel (inte HD men anyway)... Nej, tjejen gillade det inte det minsta och såg aldrig s1 till slut. Suck! Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:43:44 följande:
    jag och min vän har relativt samma smak (fast hon är lite inne på jax dock) så jag tror hon skulle kunna se det för männen
    Vi trodde ju hon skulle gilla det för vi har liknande smak, hon gillar True Blood också, men nehepp. Hon såg det inte ens för karlarna! Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-29 19:58:09 följande:
    min kompis gillar tro blood också av någon anledning men hon verkar ju gilla småkillarna bättre än mennen.. hon blev väl inte jätte eggad  då jag sa åt henne att googla chibs
    Vad tråkig hon är Flört

Bläää, har haft lågtryckshuvudvärk hela dagen, det har regnat nonstop, och nu jävlar när man ska börja tänka på refrängen så småningom så kommer solen fram!
    Däremot har jag inte ätit nåt sött idag (i gengäld har jag inte motionerat heller) och dessutom kommit på att jag vill ha ett par MBT... Förvånad