Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-24 20:12:52 följande:
    tack.. super intresant lite kul att de har sådana tatueringar osm jag använder på mina barn

så de är bara jax och opie som har dem på ryggen också han som fick den bortbränd (fast han ahr den ju inte längre)
    Heh, ja fast skillnaden är att deras inte är SKIIIIITSVARTA och tydliga. Det blir lätt väldigt orealistiskt då Oskyldig
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 20:18:17 följande:
    mina har mest meandi tatueringar och de är väldigt orealistiska hursom, särskilt då de föreställer rosaänglar och sitter i pannan på en fyraårigpojke
    Originellt hursomhelst Cool
  • Goonie
    kg8 skrev 2011-05-24 22:45:23 följande:
    Med text? Jag tittar ii sängen och har en liten tjej i mitt sovrum som vaknar om jag har för mycket ljud på datorn...
    Längtar tills hon ska få flytta in i sitt rum
    Jag hittade mina med text på piratebay och jag är skitoteknisk Förvånad
  • Goonie

Nu är jag tillbaka. Försvann igår... för att kolla SoA Flört Måste ju hinna ikapp!

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 07:44:15 följande:
    www.cinemablend.com/television/Sons-Anarchy-C...

hittade lite om säsong 4.. undrar väm sem kommer vara otrogen med barnvakten? (det står inget om att någon kommer det tror jag, men jag gissar)
    Men jag blir lite ledsen i ögat av att folk ska vara otrogna hit och dit. Då vet jag vem jag kommer hata henne redan från första scenen och så skyller jag på varfördåför {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 07:51:22 följande:
    hahaha...

ja det hade juvarit en väldigt spännan de serie om de aldrig hände skandaler typ 7de himlen fast med bikers
    Det får gärna hända skandaler men uuuuuh vad jag har svårt för otroheten haha. 
    Vad mysigt med Sjunde Himlen och motorcyklar Oskyldig  Haha.
    Härlig bild förresten, på Clay. Måste hitta nån hundbild för att bevisa att jag också har rätt. 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 08:24:22 följande:
    haha, häldre mord än otrohet.. ja alla har vi ju våra värderingar
    Ja gud ja. Mord kan vara lite hett, det är inte otrohet Cool
  • Goonie

Men... om man ska ge honom nåt, den där Clay. Så hade han inte varit så förskräckligt ful så ÄR han ju faktiskt väldigt manlig.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 08:56:38 följande:
    hahaha... ja, så kan man ju se det skulle dock uppskatta mer om mannen var otrogen än om han mördade någon (fast kanske inte om jag var gift med någon i samcro då)
    Nej exakt. Och nu pratar vi ju SoA! Flört Haha. Här hemma i verkligheten så hade nog jag också "uppskattat" otrohet mer än mord... men men, nu är det Opie, Chibs och Tig vi pratar om.