Inlägg från: LittleMissSunshine |Visa alla inlägg
  • LittleMissSunshine

SoA

sasty skrev 2011-11-16 21:12:19 följande:
    Han forskar ju runt väldigt märkligt.. Men tanken slår bort sig ändå, för Gemma kände inte igen honom.. Men ändå
    Nåt lurt är det ju ändå med honom..något personligt är det kanske...
  • LittleMissSunshine

Ja, verkligen! Någon som vet vad nästa avsnitt kommer att heta? Så man kan kolla upp promonSkrattande

• LittleMissSunshine
    janbanansfru skrev 2011-11-16 21:27:22 följande:
    Vilken bra tråd! 

Jag följer också serien och jag tycker att 4 säsongen är den bästa säsongen! Det händer så mycket bra.

Jag tror att Clay är rökt men jag undrar om serien fortsätter utan honom? Och vem är det som dödar honom? Opie som hämnd för frun och pappan, Jax för Gemma och Tara (ifall han får veta det), Unser (han har inget att förlora), åklagaren kommer åt honom först och han får fängelse och Otto dödar honom där innan han avrättas. Eller en riktigt wildcard är ju Tig eller Bobby. 
    Jag tror inte Gemma dödar. 

det e mina spekulationer. 
    Tänk om Clay inser att han är rökt och tar sitt eget liv?? Eller det kanske han inte skulle göra eftersom "sons" inte dödar sig själva...Fast vad snopet det vore ändå.
  • LittleMissSunshine
    janbanansfru skrev 2011-11-16 21:34:36 följande:
    Clay dödar sig själv?! Kan inte tänka mig men vilket slut isåfall...
    Ska man vänta en vecka till...vad jobbigt...
    Ja, jag tror inte heller han skulle göra det, men man skulle allt bli lite snopen. Men han skulle väl kunna fly? Alltså dra bara...
  • LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-16 21:38:33 följande:
    Nästa avsnitt heter tydligen Burnt and Purged Away, vilket ju låter extremt hintedy-hint-hint.

Clay kan gå på två sätt: 1) han dödas rent fysiskt av någon eller 2) han dödas mentalt, dvs kastas ut ur klubben, ut i kylan, inga vänner kvar, ingen status, inga pengar, ingen fru. På det viset kunde en femte säsong inledas med att han försöker komma tillbaka på nåt vis.
    Tänker jag.
    Okej! Ska genast kolla promo :D 

Ja, säsong 5 blir spännande, kommer Clay vara med??? Svårt att tänka sig serien utan honom, men jag har också svårt att se hur den ska kunna fortsätta om inget major händer med Clay.  
  • LittleMissSunshine

Shit, såg precis promon och det verkar ju som att saker och ting blir jäävligt spännande. 

• LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-16 21:45:30 följande:
    Crap-o-rama, jag såg också och fan gud i london att man ska behöva vänta en vecka!
    Haha ja...se på gamla avsnitt så länge. Brukar jag göra när jag får abstinens. Kollar typ gamla klipp på Jax och Tara...som den när de sexar inne på toaletten. Bättre scen får man leta efter :D
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-16 21:54:31 följande:

">

" target="_blank">

Jag älskar Queer as folk!! Shit, jag va så ung när den sändes på svt...Satt på mitt flickrum och spelade in det i smyg på en liten minitv på vhs :D Haha, vilka tider det va. Ja, där kan man snacka sexscener minsann!!
  • LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-16 21:52:06 följande:
    Ska jag se på sexscener så är nog Tara och Jax det sista jag ser på. De är så gullepluttiga, jag tål ju knappt att se på Jax sådär annars heller Glad Nej, isf söker jag nog fram något intressantare.
    Fast har du sett just den scenen? Musiken är så bra just i den. Tara är ju typ förbannad och river upp Jax skjorta och har sex med honom i badrummet när den där porrfilmstjejen kommer in och ser dem. =)
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-16 22:00:40 följande:
    Me too! På Dvd dock.
    Jag har nog kvar mitt gamla inspelade VHS-band någonstans. Kommer ihåg vilken crush jag hade på Charlie...Därför blev jag så glad när jag insåg att han va med i SoA=)
Svar på tråden SoA