Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

jag gillar att opie är så stor.. lång och grov, det är manligt *ryser*

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:12:30 följande:
    Lite mer seriemördare tycker jag allt
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:10:11 följande:
    jag gillar att opie är så stor.. lång och grov, det är manligt *ryser*
    Håller absolut med! Jax nackdel är förutom de tätsittande ögonen att han ser lite feminin ut ibland.
    hahaha.. ja verkligen.. har ni tänktpå alla gånger man får se honom naken bakifrån, hans långa smala ben, de är extremt femenina inte sexigt alls.. jag vill se opie naken (fast han verkar ha lite sum kropp också, han har väldigt stora bröst nuförtiden)

opie var sååå sexig i remember the titans, rent kroppsligen alltså!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:14:40 följande:
    Eller den du!
    Tror det blir den posen med mössan i USA.
    Helst seriöst, nu har jag faktiskt tänkt packa ner en mössa och ta den förbannade bilden. Allt för laget.

haha..ja det måste du ju och hoddy.. järna bredvid chibs
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:17:16 följande:
    Åååå då måste jag ju stalka fram honom. Det blir kanske lite creepy Död Men om jag ser honom ska jag hälsa från varfördåför.
    hahaha.. ja gör det "by the way, varfördåför says hello!"
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:27:51 följande:
    I brist på annat... varfördåför, vad gör du hemma en dag som denna? Det är alltså inte bara jag som inte sliter och jobbar.
    jag är ju hemmafru så jag är hemma lla dagar idag har jag äldsta sonen hemma, just nu spelar vi lego pirats
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:33:05 följande:
    Aha, nästan som jag då. Fast jag ger upp the american dream i höst Drömmer 
    jasså.. blir det jobb då? jag har varit hemma i tre år nu, får se hur det blir framöver, just nu känns som att jag skall vara hemma öfr alltid
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:43:31 följande:
    Nej skola får det bli, har inget jobb att gå tillbaka till. Tillskillnad från många (dig kanske) så dör jag lite här hemma nu efter 2 år som "föräldraledig". Har pluggat på distans också samtidigt som jag varit hemma med dottern. Känner att jag måste andas lite haha Tungan ute Det är ju skitbra om du trivs, jag hade inga problem med tanken att vara hemmafru innan jag varit det ett tag heh. Men.. det var inte riktigt min grej. 

Alltså nu har jag kollat upp de flesta hetingarna i SoA men INGEN är ju skitsnygg i andra filmer Skrikandes Det måste ju betyda att det bara är en illusion, vi sitter och dregglar över medelmåttor i skinnväst Förvånad
    jag trodde inte att jag skulle trivas hemma, jag har älskat att jobba, började jobba innan första var ett år och innan två var ett år och då trean var fyra månader, men då trean var ett år så slutade jag och det funkar bra

haha.. medelmåttor i skinväst men det löiogger lite i det.. man kasnke skulle låna deras stylist till sin egen man en stund
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:44:45 följande:
    varfördåför och goonie är ni hemmafruar båda två?
    Får jag isåfall fråga hur ni gör för att inte bli galna? Jag har varit distansstuderande hemmafru sen januari och börjar bli galen.
    du skall se att det fins saker att göra här.. ojoj.. inte så att lodsas opie kommer hem och hjälpertill ja hade inte klarat av att jobba och tahand om allt annat också
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:48:26 följande:
    Äsch, det är bara att hålla honom från duscen i ett par veckor, slänga på honom en skinnväst, ett par solglasögon och få honom att ge sig på nån elaking och visa sig riktigt farlig Flört Oh jag kanske ska börja som stylist på SoA.
    haha.. men han serut så då ha kommer hem från jobbet.. skitig och sur och lucktar olja.. bara att snöra på honom skinvästen och mössan då
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:50:04 följande:
    Jag har ju turen att han en karl som städar mer än mig haha. Han jobbar heltid och kommer hem och diskar och städar det jag inte orkat med på dagarna. Fyfan vad lat jag är Skål
    så underbart fast jag är nöjd ändå med min, han är grymt omtänksam och jag ahr allfritid jag vill ha då han är hemma (inte jobbar), för barnen tar han hand om utan att gnälla, och är ute med dem och tränar fotboll och leder gympa (men jag får följa sonen som går på dans dock) men hemmet är kvinnorgöra för mansgris det är han, älsklingen