Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-06-22 15:49:57 följande:
    soafanatic.com/2011/06/22/soa-behind-the-scen.../

såg detta klipp med dottern (tvåår) jag hörde inte vad de sa för hon skrek pappahelatiden och pekade och tjöt.. vet dock inte om hon menade bobby eller opie, goggla dem båda men hon reagerar lika på båda två..hade ju velat att det bara var oipe som var pappa, men uppenbarligen är alla stora män med skägg pappa
    Naaaw... pappa är på teve Va gulligt. Men tänk va förvirrad hon blir då pappa är hemma och samtidigt på teve! Holy shit-moment!
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-06-27 02:43:48 följande:
    ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar Flört MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!

Oh yeah! Tuffast i dalen!!!
    Tack för den! Skrattande

Och idag kommer då första avsnittet i s4 av True Blood, håller på tar ner det nu och ska kolla ikväll med en kompis. Yay!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-08-16 17:22:38 följande:
    jag ahr tappat räkningen nu, men det måste vara väldigt snart iaf
    Sjätte september, så typ tjugo dagar kvar
  • Passionsfrukt

Idag om en vecka sitter jag och tankar ner nya avnsittet Tungan ute
    En sak har jag funderat över... förra säsongen slutade ju liksom utan någon egentlig cliffhanger, så jag suktar inte efter nya avsnittet för att se vad som händer, utan mer bara för att det ska bli roligt att återse alla karaktärer. Fattar ni vad jag försöker säga? Dom kommer ju liksom att börja allt "från början" då allt med FBI-bruden, kidnappade ungen och Irland redde ut sig i sista avsnittet i förra säsongen...

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-08-30 09:06:16 följande:
    ja, lite så är det nog, men det verkar iaf ha hänt saker i fängelset, såg en bit ur första avsnittet(?!) då det verkade som jax fått lite spö.. undrar oim de inriktar sig mer på klubbens angelägenheter nu, typ jax och clay?!
    Håhåå! Tja, det är klart dom kommer att hitta på en massa nya stuff, Tara kommer väl att ploppa ut sin unge vid nåt tillfälle också... jag har själv inte kollat några previews eller nåt, vill hellre ta det som det kommer, all surprises intact :)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-01 11:17:50 följande:
    tisdag va? undrar om man kan få ner det redan tisdag natt...
    Inte nödvändigtvis... ska vi säga showen kommer på tv i USA klockan 21-22. Då är klockan typ sju på morgon eller nåt hos oss. Så tar det ju nån timme innan det kommer på internet också. Oftast brukar avsnitten vara online kring åtta på morgonen - tror jag! Helt säker är jag inte men jag tycker mig ha anat ett visst mönster med andra shower jag tankar ner.
  • Passionsfrukt

För alla Ron Perlman-lovers kan jag tipsa om nya Conan-filmen som rullar på bio nu. Han är med i början, spelar Conans pappa, gör ett skitbra jobb och är en såndär karlakarl som han även är i SoA. Överlag väldigt bra film tyckte jag. Alla karlar var väldigt macho, precis som i SoA Flört

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-03 22:48:04 följande:
    den vill jag se för att jag är kär i nya conan *dreglar*
    Han är faktiskt väldigt snygg, men ack vilken mansgris (i filmen alltså). Snygg som Khal Drogo i GoT var han också!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-04 00:00:24 följande:
    mm.. dte är ju egentligen khal drogo jag är kär i men, conan får duga då jag inte får se khal mer
    Han var klart snyggare som Drogo! Tungan ute Dessutom lite trevligare också. Världens tuffaste warrior som kände ingen nåd, men otroligt snäll mot sin kvinna. SÅ VILL VI HA DET! Conan är mer macho och bryr sig mindre om sin kvinna. Eller ja, om det var hans kvinna vet jag inte, men sex hade dom och han kom nog minsann hon ropade efter hjälp... Men Drogo... åh, vilken man!