Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-09-04 10:53:58 följande:
    hahhahaha
    Feministen och genusteoretikern i mig gråter, men jag tror att många kvinnor innerst inne attraheras av chauvinistiska karlakarlar som skär halsen av folk och sedan ropar "woman, get in the kitchen and make me a steak sandwich!" Skrattande När det gäller film och litteratur attraheras jag grymt av såna män, men i riktigt livet är det en annan sak. Har antagligen att göra med att man i film och litteratur kan förlora sig själv, låtsas vara nån annan i en helt annan, påhittad och mindre komplicerad värld...
    Som sagt, skulle verkligen inte vilja ha det så på riktigt, men i fantasin... tja, fantasier är tillåtna Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-04 11:32:20 följande:
    jag håller med dig.. mitt problem är bara att jag attraheras av det även i mitt irl liv.. och ibland är det otroligt irriterande att vara gift med en sådan man Skrikandes men, men, jag vill ju inte vara gift med en mes heller jag har provat det också och det förhållandet höll inte alls särskilt länge då jag blir tokig på folk utan kämparglöd som bara vill vara tilllags
    Bara han har ett gott hjärta kan han vara lite macho också Flört
    Ryggradslösa mesar till män är nog det mest avtändande som finns... hujedamej! Det måste faktiskt vara en machoman som ändå är jämställd och som skulle gå igenom eld och is och döden för en. Han är rå men mjuk, snygg men lite opolerad, tränad men inte biffig... Hmm. Är det konstigt att jag fortfarande är singel? Var hittar man en sån man om inte i sagans värld? Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-09-04 11:42:40 följande:
    hahahaha...

Jag hittad emin i skogen (stämmer väl in på allt utom tränad) om man tänker att  paine såg ut som opie då han var ung fast med sin egen kroppsbyggnad så har man min man

Nu skall han börja jobba i gruva, känns ändå mer macho än att jobba i skogen. Och han skulle göra allt för sin familj, han är LÄTT den mäst angagerade pappan i världen (i helgen tog han alla barnen, 4st, och åkte för att hälsa på en kompis som har tre barn, de åkte efter frukost igår och kommer hem i afton. Jag har aldrig hört en man som planerarin och genomför en sådan grej självmant

MEN då han kommer hem skall huset vara städat, maten lagad och lilla frugan skall vara duschad och välmenande
    Han låter nog som en jättebra man och pappa, din Opie Solig Vad glad jag blir att du hittat honom! Och det där med att ta ungarna och dra bort över dagen... alltså det är ju varje mammas våta dröm! Få ha lite tid för sig själv... ok om det ska städas, men det är ju så mycket lättare då ungarna inte hänger en i kjolarna.
    Du får nog hålla i honom! Och jag måste kanske bege mig ut i skogen eller ner i en gruva och ragga... Tungan ute
  • Passionsfrukt

Imorgon imorgon imorgon! Solig
    Men jag får inte se det förrän i slutet av veckan för min kompis som jag ser varje avsnitt med är bortrest. Tidigast torsdag tror jag hon hinner tillbaka och se avsnittet...

• Passionsfrukt

Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...

• Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:31:46 följande:
    Vi kan då konstatera att kriminella MC snubbar är roligare än blodsugande vampyrer
    Klart som fan!
  • Passionsfrukt

Guud, nu har jag kommit hem från jobbet och jag är SUGEN på att se avsnittet! Men jag har lovat min kompis att inte tjuvkika... vi ser varje avsnitt ilag och imorgon är det bestämt vi ska se... Så ni får inte spoila nåt!

• Passionsfrukt

Jag har också sett!

Ser ut som att vi har en ny Stahl... (skinnjackeduden). Fy att han var obehaglig. Han kan bli svår i framtiden.

Alltså jag har glömt vad ryssarna gjorde åt Sonsen för att förtjäna en sån ond bråd död. Can someone jog my memory please?

Annars var det Stora Pipparavsnittet... alla skulle pippa efter fängelsevistelsen.

Ang. att Jax skulle lämna Sons... haha! Det vill jag se! En hel massa shit is gonna hit the fan och förhindra det.

Och vafan att Opies bruds klänning var...slampig. Och varför stod hon där helt packad och dansade för sig själv? Skrattande

Kommer inte på fler saker att kommentera just nu...

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-08 21:41:47 följande:
    Ryssarna stack brutalt ner jax på anstalten.
    Va? När? Jag har totalt missat grejer :D Eller så minns jag bara inte.

Påstår dock inte att ryssarna inte had it coming. Kunde bara inte minnas vad sjutton dom gjort. Det har varit alltför länge sedan förra säsongen...

Tycker förövrigt det är SÅ SKÖNT att slippa se Jax' långa skitiga hår. Och Juice är så söt att han kan gott ha hår eller vara utan, han är underbar hur som!