SoA

Som sagt, skulle verkligen inte vilja ha det så på riktigt, men i fantasin... tja, fantasier är tillåtna

Imorgon imorgon imorgon!
Men jag får inte se det förrän i slutet av veckan för min kompis som jag ser varje avsnitt med är bortrest. Tidigast torsdag tror jag hon hinner tillbaka och se avsnittet...
Hm, jag har tydligen klantat mig med datumen... Avsnittet kommer IDAG i USA och då alltså imorgon på nätet...
Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...
Guud, nu har jag kommit hem från jobbet och jag är SUGEN på att se avsnittet! Men jag har lovat min kompis att inte tjuvkika... vi ser varje avsnitt ilag och imorgon är det bestämt vi ska se... Så ni får inte spoila nåt!
Jag har också sett!
Ser ut som att vi har en ny Stahl... (skinnjackeduden). Fy att han var obehaglig. Han kan bli svår i framtiden.
Alltså jag har glömt vad ryssarna gjorde åt Sonsen för att förtjäna en sån ond bråd död. Can someone jog my memory please?
Annars var det Stora Pipparavsnittet... alla skulle pippa efter fängelsevistelsen.
Ang. att Jax skulle lämna Sons... haha! Det vill jag se! En hel massa shit is gonna hit the fan och förhindra det.
Och vafan att Opies bruds klänning var...slampig. Och varför stod hon där helt packad och dansade för sig själv?
Kommer inte på fler saker att kommentera just nu...