Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Bordeaux skrev 2011-09-30 09:12:15 följande:
    Hur ska serien kunna överleva och vara intressant om alla dem försvinner?
    Precis det tänker jag med, speciellt med tanke på Clay, Gemma och Jax. De är i princip huvudpersonerna och om serien fortsätter utan dem kommer tittarsiffrorna att dala. Antingen slutar serien med dem eller så händer nåt som gör att alla stannar.
  • Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-30 15:30:51 följande:
    @ emma o passion

Säsong 4 är sista. Det blir ingen mer om Kurt får som han vill.
    Vad har du för källa på det?
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 13:40:41 följande:
    hej, har ni saknat mig :-P

jag fattade inte det där med juice vad var problemet med hans bakgrund? inte tat han är svart va som jag först förstod det? happys mamma är ju svart också?!?

jag tror det blir fler säsonger de säljer för bra, men det har ju bara gott fyra avsnitt ännu, slutet av säsong tre då alla åkte i fängelse had eju kunnat avra slutet också¨
    Jag har saknat dig skitmycket! Jag tänkte igår kväll efter att jag sett nya avsnittet att om du inte snart skriver så pm-ar jag dig och frågar var du håller hus Hjärta Känns ju som om vi känner varandra, på riktigt liksom.

Juice är sååå i klistret! Jag fattar inte heller varför det skulle vara ett problem. Det är ju liksom inte så att han är sin pappa... Jag tycker så synd om honom, han är sååå dålig på att ljuga och verkar helt förtvivlad. Gulliga Juice.

Hasselhoff var jättekul, och det är också bra att dom fortsätter på Luanne-storyn.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 15:49:29 följande:
    jag får inte tag i avsnitten ölika fort nu, jag har inte sett de avsnitt som visades i tisdags :-S "poie" har börjat jobb apå annanort och jag måste klara alla nedladdningar själv numer :-P inte lätt
    Pooie ska fan hållas hemma!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 17:04:43 följande:
    Passionsfrukt skrev 2011-10-06 16:05:40 följande:
    Pooie ska fan hållas hemma!
    Jag ahr ju inte fått tag i avsnitten i tid så jag ahr ju inte kunnat diskutera något

Pooie har börjatr jobb apå annan ort för att försörja mig och mina behov detta medförde ju dock mer ansvar för mig över de fyra telningarna, de två katterna och det gigantiska huset (känns så då det skall städas iaf) så tiden har inte riktigt räckt för att sitta här hela nätterna häller.. men jag saknade ju er så jag avr tvungen att tittain :-P
    Jonej det är ju helt klart att det tar tid att ta hand om en familj, speciellt om karln är borta. Strongt av honom att ta ett jobb på annan ort! Hade jag aldrig gjort och då är jag totalt obunden men ville prompt bo i min hemstad, gick därför med random skitjobb i tre år innan jag fick fastanställning i min egen bransch... Hade han varit arbetslös länge?
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 17:17:44 följande:
    han va inte arbetslös, han bytte jobb för att höja lönen nu är den HÖG
    Högre lön är också superbra! Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 18:25:02 följande:
    ja, jag försökte få mig en rut men han ansåg att pengarna behövdes bättre till annat :-S

Nu har jag flirtat med hans kompis lite på scypen så jag hoppas att han fixar avsnittet till mig redan i kväll
    Det lönar sig ALLTID att flirta med sin mans kompisar för att få tjänster
    Såvida man inte är som jag och är sin egen kvinnas kvinna (?) och fixar allt själv. Häromveckan t.ex. fick jag lov att skruva isär grafikkortsfläkten och olja in den innersta delen i den. Kände mig en aning pro
    Har dessutom ingen man med kompisar att ställa in mig hos så det är bara att klara sig själv.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 20:45:43 följande:
    jag gör också det mästa själv, men vissa saker orkar jag inte engagera mig i eftersom det inte är nödvändigt skulle pooie stanna där han är och aldrig komma hem så skulle jag väl måsta lära mig även de sakerna men som det är nu så överlämnar jag dataansvaret på honom
    Ack ja, om man finge ha det så bekvämt
    Alltså hur många avsnitt har du sett nu? Tre? Så vi inte går och spoilar...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-06 21:12:26 följande:
    jo, tre har jag sett.. mins inte hur sista slutade dock :-S mins bara det där med jouis
    Hoppas du kommer ikapp snabbt! Det börjar nog hända grejer.

Och för er andra som sett senaste avsnittet: jävla Opie!! (Inte varfördåförs Pooie utan riktigt Opie då alltså Flört) Nu skriver jag inte mer då varfördåför inte sett fler avsnitt än tre, men jag blir heligt förbannad. Opie är ju SNÄLL och det där var inte snällt!
  • Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-10-07 10:28:26 följande:
    Elak, det beror ju på hur man ser det, saker händer som inte är hans fel men som gör att han fattar ett beslut. Som inte är det bästa beslutet.
    Nej inte det beslutet, det är en bisak (eller inte en bisak i sig, menmen...). Utan saker som ledde fram till det.
    Vi måste snacka mer i klartext när varfördåför sett avsnitten! Jag är bortbjuden ikväll så det blir till att fortsätta imorgon, beroende på när jag kommer hem vill säga...