Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:25:30 följande:
    Gråter Usch vad tråkigt att ni mist en katt, så fruktansvärt. Jag kan inte tänka mig hur det känns, mina är unga och har (ta i trä) förhoppningsvis många år kvar.
    En katt vi hade hemma hos mina föräldrar tuggade sönder telefonsladdar, den där snurrade som man har på hemtelefoner :D Vi köpte säkert tre nya innan han tappade intresset.
    Ja, han blev inte gammal heller. Eller.. inte så gammal som han borde blivit. Han slutade äta och vi uppmärksammade det försent, så fick han läggas in med massa leverproblem som uppstått då han inte åt. Fick sondmatas, men började aldrig äta igen. Han fick avlivas 7 år gammal och jag har aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv, my god. Mina katter var/är mitt liv (dotter och sambo ingår naturligtvis också Flört). Nej fyfan. Ibland undrar jag om jag klarar av att ha djur då jag har så svårt för när de dör. Om det är värt skiten... men det är det ju. Hursomhelst, nu finns han i en liten fin urna. Men FAN vad jag är uppmärksam på om katten som är kvar äter. Tänker inte riskera att han också går bort.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:28:34 följande:
    Tjaaaah... jag ser det snygga men it's not for me Skrattande
    Then who is? Flört Om du måste välja någon av dem och slå ihop både karaktärens utseende och utstrålning med deras privata. 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:35:09 följande:
    Han ser så pretty boy-ig ut... det ska vara en karlakarl! Skrattande Alltså Chibs är ju nog the shit, förutom magen som ju redan diskuterats. Clay är jag svag för sådär utstrålnings- och manlighetsmässigt. Och Juice är ju bara underbar! Happy är så mörk och evil och har världens sexigaste röst så han är bra på det viset... inte kan jag välja bara en!
    Men vissa är ju awful i verkligheten! Fast Happy har jag inte sett så mkt av då jag bara hunnit 4 avsnitt in i säsong 3. Han kanske tar mer plats längre in i serien?
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:40:07 följande:
    Jomen visst är dom... men det tror jag om de allra flesta skådisar. Man glömmer så lätt att dom spelar en roll och att det är rollen som gör dom snygg. Privat är dom lönnfeta, asociala tråkmånsar utan humor som man inte skulle finna det minsta tändande.

Jag hoppas också att Happy får vara med mer! Var han inte från en sidoklubb till SAMCRO, men röstades in i huvudklubben i tredje säsongen? Kanske vi får se honom mer i s4!
    Och oftast så är det bara en film/serie i en viss roll som de är helt perfekt snygga/sexiga/underbara. Resten är bara skit... sexighetsmässigt vill säga. *ytligheten peakar*

Jo tror han kom från Las Vegas-hållet? Men jag kan ha heeeelt fel också haha. Men vilken röst! Fan det bara brummar om honom Hjärta 

Jag tycker nog Juice är den som är sig mest lik och inte helt förfallen privat. Så jag kanske måste välja honom... hmm. Men nej.  
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:47:56 följande:
    Juice tycks faktiskt ha stil privat också! Han var så fin på den där premiären då han hade grått och slips! Hjärta
    Ja eller hur. Men för att återgå till det ytliga så var det för jäkla renrakat på sidorna på huvudet då. Utan tauteringarna och utan liiiite stubb så ser det mer ut som en, ursäkta ordvalet, fittrakning. Foten i munnen Men hey, bättre än gubbmage!
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:52:48 följande:
    Helt klart bättre än gubbmage!
    Jag hade inget emot det Solig Must be love!
    Och jag har slutat prata om Opie! Men det var efter jag såg bilderna från säsong 4 där han såg ut som ett vilddjur. Långt skitigt hår är ok till en viss gräns men.. bristningsgränsen är nådd. Jäkla Ope.

Förresten. Var är alla? 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:59:01 följande:
    Jag har inte tittat på Opie på bilderna Tungan ute Men jo, det finns gränser för allt, även skitigt hår. Det är inte många fler än Aragorn som kan pull it off.

Jag tror alla andra har Liv. (Har hört talas om det där med liv, fast jag är inte säker på vad det handlar om... jag tror det är någonting lite farligt och ohälsosamt.)
    Ååh, gör inte det *varnar*. Kan inte riktigt sudda ut bilderna ur huvudet Förvånad 

Jag har också liv, fast på dagarna haha. Det är jävligt dyrt och man blir ganska slut i huvudet när man vart i det för länge. Och det är skitfarligt. Mitt liv gav mig skitmånga bristningar på magen t.ex. som aldrig kommer gå bort. Sånt får man ju inte i SoA-tråden Skål (Fast jag tycker om mitt liv ändå Flört)

Men du lär ju ha det skitfarligt i Finland.  
  • Goonie

Jag måste ursäkta mig och gå ifrån tråden. Det vankas ost och kex och öl i det riktiga livet Skål 
    Men vi ses ju säkert i morgon Cool Bye!

• Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-28 15:54:27 följande:
    En fråga, vi "bråkade" igår om missy. Jag har trott att det är hund men gubben är bestämd på att det är en katt. Tyvärr har han raderat avsnitten efter vi sett dem så vi kunde inte gå tillbaka och kolla. Det är alltså Tigs hund eller katt som gjorde honom osams med Kozik.
    It's a dog!
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 08:40:30 följande:
    Är tråden lite död eller är det folks låtsasliv som tvingar dem att leva i låtsasvärlden lite grann?
    Själv drog jag till en kompis igår kväll, såg Boondock Saints och fick henne förtjust också Demon
    Nu sitter jag här i halvregniga stan och ska snart tvätta, katterna springer runt som om dom hade eld i baken, lillkatten är dessutom lite löpig (ska sterilisera henne i juni) så hon är ganska påfrestande Skrattande

Hur är det med er idag?
    Vi småstressar i låtsaslivet i en månad ungefär nu. Packar inför flytt som blir några veckor efter vi kommit hem från USA... och inför det planerar vi för resan och bröllop samt (idag) fraktar hit megastor bokhylle-tvskåps-konstruktion samt fraktar bort gammalt tv-skåp. Och städar lite. Och så är det mors dag! Så jag förväntar mig mest att sita på en pedistal och äta tårta... but it ain't gonna happen Skrikandes 
     Men JUST NU dricker jag kaffe Flört